17.3 inç inadından vazgeçersen de şu
17.3 inç ve 17 inç pek seçeneğim yok sanırım. Şu nasıl hocam senin attığın victus’a kıyasla?Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
17.3 inç inadından vazgeçersen de şu
düzeltiyorum dell sakın alma sorunları varmış technopatta duydum victus al17.3 inç ve 17 inç pek seçeneğim yok sanırım. Şu nasıl hocam senin attığın victus’a kıyasla?
Daha önceden dell laptop olarak baya basit sorunlar yaşamıştım o yüzden pek yanaşmak istemiyorum ama her modelin bir sıkıntısı var insanın kafası da karışıyor. Teşekkür ederimgüzel alınabilir
Limit konusunda biraz sapıtıyorum ama şu nasıl hocam? Normalde 40’ın üstüne çıkma k istemiyorum ama bu gidişatla mecbur çıkıcamdüzeltiyorum dell sakın alma sorunları varmış technopatta duydum victus al
hocam bundada gpu sapitiyor predator almani tavsiye etmem wat degerleri dengesizDaha önceden dell laptop olarak baya basit sorunlar yaşamıştım o yüzden pek yanaşmak istemiyorum ama her modelin bir sıkıntısı var insanın kafası da karışıyor. Teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Limit konusunda biraz sapıtıyorum ama şu nasıl hocam? Normalde 40’ın üstüne çıkma k istemiyorum ama bu gidişatla mecbur çıkıcam
ne yapicagini soyle laptopla ona gore tavsiye veriyim is odaklimi oyun odaklimi render odaklimiDaha önceden dell laptop olarak baya basit sorunlar yaşamıştım o yüzden pek yanaşmak istemiyorum ama her modelin bir sıkıntısı var insanın kafası da karışıyor. Teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Limit konusunda biraz sapıtıyorum ama şu nasıl hocam? Normalde 40’ın üstüne çıkma k istemiyorum ama bu gidişatla mecbur çıkıcam
Ağırlık oyun ve tasarım. Tasarım da nx,catia solid kullanıyorum şuanlık. Duruma göre. Oyunlarda da şuan için aşırı sistem isteyen bir şey oynamıyorum ama ilgimi çekerse de oynarım. Fifa lol hikayeli oyunlar şuanlık.hocam bundada gpu sapitiyor predator almani tavsiye etmem wat degerleri dengesiz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ne yapicagini soyle laptopla ona gore tavsiye veriyim is odaklimi oyun odaklimi render odaklimi
o sorun 24 de kasalarda var zaten arkadaşın bütçesi yetmiyor ona.hocam bundada gpu sapitiyor predator almani tavsiye etmem wat degerleri dengesiz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ne yapicagini soyle laptopla ona gore tavsiye veriyim is odaklimi oyun odaklimi render odaklimi
Demek istediğini tam anlayamadım. Gpu’nuh sapıtmaması için ne kadarlık ve gibi bir şey almamız lazım?o sorun 24 de kasalarda var zaten arkadaşın bütçesi yetmiyor ona.
o zaman sana 4060 gpuluAğırlık oyun ve tasarım. Tasarım da nx,catia solid kullanıyorum şuanlık. Duruma göre. Oyunlarda da şuan için aşırı sistem isteyen bir şey oynamıyorum ama ilgimi çekerse de oynarım. Fifa lol hikayeli oyunlar şuanlık.
hocam o acer predator markasindan kaynakli bir seyDemek istediğini tam anlayamadım. Gpu’nuh sapıtmaması için ne kadarlık ve gibi bir şey almamız lazım?
2024 acer predator kasalarida gpu sapitma var demek istediDemek istediğini tam anlayamadım. Gpu’nuh sapıtmaması için ne kadarlık ve gibi bir şey almamız lazım?
https://www.hepsiburada.com/hp-vict...sinabilir-bilgisayar-9j244ea-p-HBCV00006APJSS hocam kisaca sizbunu alin digerlerinde ya islemci kisitli oluyor yada ssdden kismis oluyorlar bunxa 1 tb ssd rtx 4060 var ve 16 gb ram 14500 hx cinebench23 testinde 20000 puan aliyor ve gayet yeterli youtube 14500hx rtx4060 cihaz tv yaz detayli inceliyor adan zyeDemek istediğini tam anlayamadım. Gpu’nuh sapıtmaması için ne kadarlık ve gibi bir şey almamız lazım?