N11 Hasarlı gelen ürün iade sorunu

OneBlood

80+
Katılım
30 Nisan 2020
Mesajlar
122
Reaksiyon skoru
48
Arkadaşlar geçenlerde işlemcimi yenilemek için konu açmıştım konuda bana n11 den ryzen 5 5600 https://www.n11.com/urun/amd-ryzen-...cache-65-w-islemci-tray-22924872?magaza=magic tavsiye etttiler bende mantıklı bulup aldım. İşlemcim ertesi gün elime ulaştı ben işte olduğum için paketi kendim alamadım lakin aradıklarında teslim kodunu verdim. Neticede fotoğraftaki gibi işlemcinin 3 4 pini yamuk şekilde geldi. Fotoğrafını çekip geri paketine yerleştirdim ve ertesi gün iade için kargoya verdim. İade ret yedi n11 le konuştuğumda hasar tutanağı gerekiyor gibi şeyler söylediler tecrübesi olan var mı ne yapmam gerekiyor
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2024-10-22 at 20.22.33.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-22 at 20.22.33.jpeg
    215.4 KB · Hit: 82
  • WhatsApp Image 2024-10-22 at 22.17.36.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-22 at 22.17.36.jpeg
    476.2 KB · Hit: 80
kanka iadeyi yaparken bir kağıda sorunun ne olduğunu yanında yazılı şekilde yazıp göndermelisin bende 4 gün önce s22 cihaz aldım kamerası bozuk geldi hasar tutanağı fatura ve varsa garanti belgesi kutuda beraberinde gönderilmeli ben servise gönderdim mesela hasar tutanağında dediğim gibi sorunun ne olduğundan bahset ve ne yapılmasını istediğini söyle değişim istiyorsan değişim yaz iade istiyorsan iade istediğini bildir
 
kanka iadeyi yaparken bir kağıda sorunun ne olduğunu yanında yazılı şekilde yazıp göndermelisin bende 4 gün önce s22 cihaz aldım kamerası bozuk geldi hasar tutanağı fatura ve varsa garanti belgesi kutuda beraberinde gönderilmeli ben servise gönderdim mesela hasar tutanağında dediğim gibi sorunun ne olduğundan bahset ve ne yapılmasını istediğini söyle değişim istiyorsan değişim yaz iade istiyorsan iade istediğini bildir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

pinlerde bende bir yamukluk göremedim siz peki sisteminize taktığınızda görüntü alabildinizmi hocam
yani kağıda pinler yamuk yeni ürün istiyorum gibi bir şey mi yazmam gerekiyor
 
pinler yamukmuş görememişim pinler yamuk değil diye gördüm yazdım biraz körüm gibi
 
yani kağıda pinler yamuk yeni ürün istiyorum gibi bir şey mi yazmam gerekiyor
evet hasar tutanağı böyle bişey sana örnek atıyım bi dakika
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve bu kağıdı iade verirken işlemciyle beraber yollayacağım
evet
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

18.10.2024 tarihinde elime ulaşan Samsung Galaxy S22 cihazımın arka orta kamerasında, 1x ve 3x modlarında, siyah renkli mat kumaş yüzeylerde düşük ışık veya gün ışığında çekim yaparken kırmızı bir alan oluşmaktadır. Bu duruma dair örnekler galerimde bulunmaktadır. Ürünümün değişimini veya para iadesini talep ediyorum; tamir veya onarım yapılmasını istemiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

örnek olarak verilebilir bu tür yaz
 
yani kağıda pinler yamuk yeni ürün istiyorum gibi bir şey mi yazmam gerekiyor
çokta şey değil la bu uçlu kalem al 0.5 çok dikkatlice geriye düzelt sorun olmaz yada kürdan veya toplu iğne ile çok düzlettim
 
evet hasar tutanağı böyle bişey sana örnek atıyım bi dakika
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


evet
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

18.10.2024 tarihinde elime ulaşan Samsung Galaxy S22 cihazımın arka orta kamerasında, 1x ve 3x modlarında, siyah renkli mat kumaş yüzeylerde düşük ışık veya gün ışığında çekim yaparken kırmızı bir alan oluşmaktadır. Bu duruma dair örnekler galerimde bulunmaktadır. Ürünümün değişimini veya para iadesini talep ediyorum; tamir veya onarım yapılmasını istemiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

örnek olarak verilebilir bu tür yaz
xxx tarihinde elime ulaşan xxx işlemcinin pinlerinde yamukluk mevcuttur bundan dolayı işlemci anakarta tam oturmamaktadır, Ürünümün değişimini ve ya para iadesini talep ediyorum. tamir veya onarım istemiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

çokta şey değil la bu uçlu kalem al 0.5 çok dikkatlice geriye düzelt sorun olmaz yada kürdan veya toplu iğne ile çok düzlettim
hocam bencede çokta bi sorun yok ama neden temiz ürün almak varken böyle bir durumla uğraşayım sonuçta para veriyorum
 
kankam ürün hasarlıysa pekte mantıklı gelmiyor böyle uğraşmak en mantıklısı iade
sen bilirsin başta kargo hasarı varken almaman lazım yada iade ederken şey yazmalıydın uyanık olmak lazım ürünün dış kutusunda hasr yoktu fakat açtığım da böyle diye ve bu tür ürünleri açarken video ile açın uğraşırsınız birde malum n11
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

xxx tarihinde elime ulaşan xxx işlemcinin pinlerinde yamukluk mevcuttur bundan dolayı işlemci anakarta tam oturmamaktadır, Ürünümün değişimini ve ya para iadesini talep ediyorum. tamir veya onarım istemiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


hocam bencede çokta bi sorun yok ama neden temiz ürün almak varken böyle bir durumla uğraşayım sonuçta para veriyorum
kargo hasarlıysa almayacak bu kadar basit aslında yada alıyorsa yada aldırıyorsa video ile açmalı
 
xxx tarihinde elime ulaşan xxx işlemcinin pinlerinde yamukluk mevcuttur bundan dolayı işlemci anakarta tam oturmamaktadır, Ürünümün değişimini ve ya para iadesini talep ediyorum. tamir veya onarım istemiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


hocam bencede çokta bi sorun yok ama neden temiz ürün almak varken böyle bir durumla uğraşayım sonuçta para veriyorum
evet aynen böyle yaz tamir onarımı yazmada servise göndermiyosun sen ben servise gönderdiğim için yazdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

eğer tekrar reddedilirse tüketici hakem heyetine başvuruda bulun
 
evet aynen böyle yaz tamir onarımı yazmada servise göndermiyosun sen ben servise gönderdiğim için yazdım
senin ki bariz kusur hocam onu zaten paşa paşa alacaklar almıyorlarsa THH gibi mecralar ile seve seve çözülür ama bu durum başka o taktik tutmaz :D
 
sen gerekli açıklamayı n11 üzerinden iade nedeninede yazmıssın ama sen yinede gönder kağıtlı faturasınıda yazdır yanında gönder eğer reddedilirse başvur tüketici hakem heyetine
 
Geri
Top