❌İndirim Bitti! AJAZZ AJ159 APEX (ÜRETİMDEN KALDIRILDI)

Bakın arkadaşlar ben toplam 3 mouse aldım, 2si için iade istedim ve birine tam iade aldım diğerine de vergi hariç iade geldi, vergiyi de almak için mesaj attım, cevap bekliyorum. Ben bu konuyu neredeyse ilk açıldığı zamandan beri takip ediyorum. Firma ürünü size şu şu çiple satıyoruz diyorsa onunla göndermeli, farklı çiple göndermesi bana göre iade hakkını doğurur. Çünkü aynı firma sırf Avrupa ve Amerika pazarına hitap edebilmek için ürününü bakın biz Nordic MCU kullanıyoruz diye pazarlıyor, bizim mesajlarımız sonrasında sayfasını Royuan olarak güncelliyor. Bilmem anlatabildim mi?
Ürünü kargolayip geri gönderirsin umarim
 
Fotoğrafın en altında bu özellikler değişebilir diye bir cümle yazıyor öyle bir hakkınız olduğunu düşünmüyorum.
O yazıyı sonradan gördüm, özellikleri geniş geniş yazarken o yazıyı en sona gömmek doğru mudur? Ahlaklı olan bu mu?
 
Bakın arkadaşlar ben toplam 3 mouse aldım, 2si için iade istedim ve birine tam iade aldım diğerine de vergi hariç iade geldi, vergiyi de almak için mesaj attım, cevap bekliyorum. Ben bu konuyu neredeyse ilk açıldığı zamandan beri takip ediyorum. Firma ürünü size şu şu çiple satıyoruz diyorsa onunla göndermeli, farklı çiple göndermesi bana göre iade hakkını doğurur. Çünkü aynı firma sırf Avrupa ve Amerika pazarına hitap edebilmek için ürününü bakın biz Nordic MCU kullanıyoruz diye pazarlıyor, bizim mesajlarımız sonrasında sayfasını Royuan olarak güncelliyor. Bilmem anlatabildim mi?
sen bu mouse u hepsiburadadan trendyoldan n11den alsan iadeni bile almazlardı, ürünü göndermeden paranı vermeyi bırak. bilmem anlatabildim mi?
 
O zaman adamların yaptığı iyiliği suistimal ediyorsunuz bilmem anlatabildim mi
Hocam, Temu göndermenize gerek yok demişken ben neden suistimal etmiş oluyorum?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sen bu mouse u hepsiburadadan trendyoldan n11den alsan iadeni bile almazlardı, ürünü göndermeden paranı vermeyi bırak. bilmem anlatabildim mi?
Ürün sayfasındaki özelliklerinden farklıysa iade almak zorundalar ama tüketici bunu bilmiyor, hakkını aramıyor.
 
Hocam, Temu göndermenize gerek yok demişken ben neden suistimal etmiş oluyorum?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ürün sayfasındaki özelliklerinden farklıysa iade almak zorundalar ama tüketici bunu bilmiyor, hakkını aramıyor.
bozuk ürün gelse bile sen hayalinde görürdün iadeyi, servise gidicek rapor lazım falan diye 2 ay beklerdin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,174,382
Mesajlar
10,586,769
Üyeler
186,474
Son üye
umutozdemir
Geri
Top