❌İndirim Bitti! Honor 200 Pro 27.549 TL 🔥🔥🔥

27.5k ya çok iyi telefon
 
Samsung'un çok bir farkı yok 2. el konusunda.
android piyasası bitik hocam zaten samsung gene elden çıkarma şeyin var. Bu markaların alıcısı çok nadir bulunur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Samsung'un çok bir farkı yok 2. el konusunda.
Şuan bende samsung var cidden ilerde 60hz rağmen ayfon düşünüyom en azından sattın mı aldığın fiyata verirsin. S24 ultra bile alsan 2 yıla değeri çok düşcek
 
Telefon üstündeki magic OS da honor pad x9 üstündeki gibi ise çok iyi. Yalandan snapdragon 685 var ama tablet oldukça akıcı, benim hoşuma gitti.
 
300 tanıtıldı fiyatı daha da düşecektir.
 
s24fe alırım 7 yıl güncelleme veriyor honor 3 yıl sonra biter 2 yıla da bu modeli unutulur. Değeri hızlıca düşüyor zaten piyasasıda yok honorun
Fiyat kazık Honor 200 (15-16 bin TL'ye satıldı) - 200 pro arasında 2 kat fiyat farkı vermek akıl işi değil

Xiaomi 14T Pro yu (34 bin) 30 bine çekseler Ne honor 200 pro kalır ne de S24FE

 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,744
Mesajlar
11,070,280
Üyeler
197,976
Son üye
Ruobey
Geri
Top