Bu değerde çalışması normal mi

Katılım
18 Aralık 2024
Mesajlar
30
Reaksiyon skoru
3
Ghz nin boştayken bu değerlerde olması normal mi ( anlık fırlama değil hep bu civarda çalışıyor) ayrıca işlemci boşta 60 derece .
 

Ekler

  • image.jpg
    image.jpg
    2.7 MB · Hit: 56
Normal kendi kendini boostlar o
 
Isınması hiç hoşuma gitmiyor. Zaten çok performans gerektiren oyunlar oynamıyorum.
biostan turbo boost gibi ayarları kapatarak yapabilirsin ama önermem. (bir ferrarin var ama onu sadece garaja kapatıp izliyorsun)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,815
Mesajlar
11,070,940
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top