Motorun çok canını alırsa motoru erken yer ancak on numara motor valla
Şahsen megane yada scala derdim bende şaka makinesi isteniyorsa megane biraz daha konfor isteniyorsa bence scala, scala daha konforlu geldi bana
Elantra ve Scala'yı eliyorum.
( Elantrayı tipten ve satışının çok çok kolay olmamasından eledim. )
( Scala 1.0 motor, galiba 3 silindir o yüzden eledim. 4 Silindirse bakılabilir. )
Şuanda bile ufak tefek çıkmaya başladı motor yiyen 1.3 tceler motorun çok canını alıyorlar sürerken 70-80 bin de motor yiyor araç ondan bence 1.5 dci alınması daha mantıklı megane alınacaksa
yinede ben olsam scala alırdım.
DSG aslında korkulduğu kadar kötü değil tabi bunu sizden önceki ve sizin kullanımınızda etkiler
Masraf korkunuz var ise 1.5 Dci megane alın derim otomatik olması sizin için önemli değilse ve büyükşehirde yaşamıyorsanız bence manuelde bakabilirsiniz (bu benim görüşüm tabi)
Şanzımana bindiriyorlar yükü sonra niye şanzıman arıza veriyor eniştemde 2 dsgli araç oldu biri golf 7 diğeride Octavia ikisinde de şanzımanla alakalı sıkıntı yaşamadı adam zamanında galericilikte yaptı.
genel olarak bende seri ve hızlı gitmeyi severim hocam. motoruna göre gerçekten güzel kaçıyor. çok dik rampalarda 5 iri adam la bile zorlanmadan çıkıyor. sadece alt devirlerde pek can yok oda 1 motor ve benzinin olayı zaten.
Ben bu listede direkt egeayı elerdim diğerlerinin çok gerisinde 0 almıyorsan egeaya 1 milyon verilmez. Listeye 2018 üstü fc5 civic veya mazda 3 de eklenebilir Focusu da eleyebilirdim yol tutuşu güzel ama yeni modellerde sorunlar arttı. Meganeın piyasası çok iyi çabuk satılır ama dizel motor tercih etmezdim. Alınırsa 1.3 tce alınır. Ama nerdeyse 10 senedir aynı tasarım aynı koca farlar beni tasarım olarak itiyo bu arabadan. Scalanın eksi olarak değerlendirilebilecek tek yönü 3 silindir olması olabilir. Ömrü 4 silindirlere göre kısa olabilir o yüzden ben olsam 100-120bin km aşağısında alırdım 250bin km ye gelmeden de satardım.
Ben bu listede direkt egeayı elerdim diğerlerinin çok gerisinde 0 almıyorsan egeaya 1 milyon verilmez. Listeye 2018 üstü fc5 civic veya mazda 3 de eklenebilir Focusu da eleyebilirdim yol tutuşu güzel ama yeni modellerde sorunlar arttı. Meganeın piyasası çok iyi çabuk satılır ama dizel motor tercih etmezdim. Alınırsa 1.3 tce alınır. Ama nerdeyse 10 senedir aynı tasarım aynı koca farlar beni tasarım olarak itiyo bu arabadan. Scalanın eksi olarak değerlendirilebilecek tek yönü 3 silindir olması olabilir. Ömrü 4 silindirlere göre kısa olabilir o yüzden ben olsam 100-120bin km aşağısında alırdım 250bin km ye gelmeden de satardım.
DSG aslında korkulduğu kadar kötü değil tabi bunu sizden önceki ve sizin kullanımınızda etkiler
Masraf korkunuz var ise 1.5 Dci megane alın derim otomatik olması sizin için önemli değilse ve büyükşehirde yaşamıyorsanız bence manuelde bakabilirsiniz (bu benim görüşüm tabi)
Mesaj otomatik birleştirildi:
Şanzımana bindiriyorlar yükü sonra niye şanzıman arıza veriyor eniştemde 2 dsgli araç oldu biri golf 7 diğeride Octavia ikisinde de şanzımanla alakalı sıkıntı yaşamadı adam zamanında galericilikte yaptı.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Tce motorlar şaka makinesi gibi zaten ancak narin bi motor zorlamaya çok gelmiyor 70-80 binde motor yiyebiliyor araç, hunharca zorlarsanız eğer.
Ben bu listede direkt egeayı elerdim diğerlerinin çok gerisinde 0 almıyorsan egeaya 1 milyon verilmez. Listeye 2018 üstü fc5 civic veya mazda 3 de eklenebilir Focusu da eleyebilirdim yol tutuşu güzel ama yeni modellerde sorunlar arttı. Meganeın piyasası çok iyi çabuk satılır ama dizel motor tercih etmezdim. Alınırsa 1.3 tce alınır. Ama nerdeyse 10 senedir aynı tasarım aynı koca farlar beni tasarım olarak itiyo bu arabadan. Scalanın eksi olarak değerlendirilebilecek tek yönü 3 silindir olması olabilir. Ömrü 4 silindirlere göre kısa olabilir o yüzden ben olsam 100-120bin km aşağısında alırdım 250bin km ye gelmeden de satardım.