1 Milyon Bütçe İle Araba Önerisi

Scala kalite olarak bence de daha üstündür ama bu segmentte ben olsam çok kalite aramam.Ya Alman Ya Almam lafı scala içinde geçerli.
Şahsen ben ararım ya 1.0Tsi da sonuçta güçsüz bir motor değil scalayı rahat yürütür
 
Motorun çok canını alırsa motoru erken yer ancak on numara motor valla
Şahsen megane yada scala derdim bende şaka makinesi isteniyorsa megane biraz daha konfor isteniyorsa bence scala, scala daha konforlu geldi bana
scala masraflı olabileceği korkutuyor bide dsg sanırım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Elantra ve Scala'yı eliyorum.
( Elantrayı tipten ve satışının çok çok kolay olmamasından eledim. )
( Scala 1.0 motor, galiba 3 silindir o yüzden eledim. 4 Silindirse bakılabilir. )

Öncelik sıralaman şöyle olmalı bence ;
1.5DCi Megane > 1.6 Egea > Focus
tipi aralarında en güzeli elantra bence bu arada… satış için değil binmek icim alıcam
 
arabadan genel olarak anlayan biri değilim ama benzer beklentiler ve bütçede golf 7 aldım gayet memnunum. 1 motor benzinli. üzmedi daha.
 
Şuanda bile ufak tefek çıkmaya başladı motor yiyen 1.3 tceler motorun çok canını alıyorlar sürerken 70-80 bin de motor yiyor araç ondan bence 1.5 dci alınması daha mantıklı megane alınacaksa
yinede ben olsam scala alırdım.
Scala kalite olarak bence de daha üstündür ama bu segmentte ben olsam çok kalite aramam.Ya Alman Ya Almam lafı scala içinde geçerli.
scalayı araştırıcam
 
scala masraflı olabileceği korkutuyor bide dsg sanırım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


tipi aralarında en güzeli elantra bence bu arada… satış için değil binmek icim alıcam
Dsg sıkıntılı lafı tamamen fiyasko millet çift kavrama araba nasıl sürülür bilmiyor.Bmw mevzusuda aynı
 
arabadan genel olarak anlayan biri değilim ama benzer beklentiler ve bütçede golf 7 aldım gayet memnunum. 1 motor benzinli. üzmedi daha.
geçen gün kovaladım zor yakaladım 1.0 tce beni çok şaşırttı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dsg sıkıntılı lafı tamamen fiyasko millet çift kavrama araba nasıl sürülür bilmiyor.Bmw mevzusuda aynı
bende bilmiyorum
 
scala masraflı olabileceği korkutuyor bide dsg sanırım
DSG aslında korkulduğu kadar kötü değil tabi bunu sizden önceki ve sizin kullanımınızda etkiler
Masraf korkunuz var ise 1.5 Dci megane alın derim otomatik olması sizin için önemli değilse ve büyükşehirde yaşamıyorsanız bence manuelde bakabilirsiniz (bu benim görüşüm tabi)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dsg sıkıntılı lafı tamamen fiyasko millet çift kavrama araba nasıl sürülür bilmiyor.Bmw mevzusuda aynı
Şanzımana bindiriyorlar yükü sonra niye şanzıman arıza veriyor eniştemde 2 dsgli araç oldu biri golf 7 diğeride Octavia ikisinde de şanzımanla alakalı sıkıntı yaşamadı adam zamanında galericilikte yaptı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

geçen gün kovaladım zor yakaladım 1.0 tce beni çok şaşırttı
Tce motorlar şaka makinesi gibi zaten ancak narin bi motor zorlamaya çok gelmiyor 70-80 binde motor yiyebiliyor araç, hunharca zorlarsanız eğer.
 
geçen gün kovaladım zor yakaladım 1.0 tce beni çok şaşırttı
genel olarak bende seri ve hızlı gitmeyi severim hocam. motoruna göre gerçekten güzel kaçıyor. çok dik rampalarda 5 iri adam la bile zorlanmadan çıkıyor. sadece alt devirlerde pek can yok oda 1 motor ve benzinin olayı zaten.
 
fena bir araba değil aslında tüketimi 6 civarı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


güzel seçenek sadece biraz fazla yakıyor diğerlerine göre
Ben bu listede direkt egeayı elerdim diğerlerinin çok gerisinde 0 almıyorsan egeaya 1 milyon verilmez. Listeye 2018 üstü fc5 civic veya mazda 3 de eklenebilir Focusu da eleyebilirdim yol tutuşu güzel ama yeni modellerde sorunlar arttı. Meganeın piyasası çok iyi çabuk satılır ama dizel motor tercih etmezdim. Alınırsa 1.3 tce alınır. Ama nerdeyse 10 senedir aynı tasarım aynı koca farlar beni tasarım olarak itiyo bu arabadan. Scalanın eksi olarak değerlendirilebilecek tek yönü 3 silindir olması olabilir. Ömrü 4 silindirlere göre kısa olabilir o yüzden ben olsam 100-120bin km aşağısında alırdım 250bin km ye gelmeden de satardım.
 
evime aylık sabit 105 bin tl giriyor güncel olarak, bizi batırmaması gerek aracın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben bu listede direkt egeayı elerdim diğerlerinin çok gerisinde 0 almıyorsan egeaya 1 milyon verilmez. Listeye 2018 üstü fc5 civic veya mazda 3 de eklenebilir Focusu da eleyebilirdim yol tutuşu güzel ama yeni modellerde sorunlar arttı. Meganeın piyasası çok iyi çabuk satılır ama dizel motor tercih etmezdim. Alınırsa 1.3 tce alınır. Ama nerdeyse 10 senedir aynı tasarım aynı koca farlar beni tasarım olarak itiyo bu arabadan. Scalanın eksi olarak değerlendirilebilecek tek yönü 3 silindir olması olabilir. Ömrü 4 silindirlere göre kısa olabilir o yüzden ben olsam 100-120bin km aşağısında alırdım 250bin km ye gelmeden de satardım.
civic ülkede BMW mercedes fiyatlarında satılmayı bırakmadıkları sürece kesinlikle almam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

DSG aslında korkulduğu kadar kötü değil tabi bunu sizden önceki ve sizin kullanımınızda etkiler
Masraf korkunuz var ise 1.5 Dci megane alın derim otomatik olması sizin için önemli değilse ve büyükşehirde yaşamıyorsanız bence manuelde bakabilirsiniz (bu benim görüşüm tabi)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Şanzımana bindiriyorlar yükü sonra niye şanzıman arıza veriyor eniştemde 2 dsgli araç oldu biri golf 7 diğeride Octavia ikisinde de şanzımanla alakalı sıkıntı yaşamadı adam zamanında galericilikte yaptı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tce motorlar şaka makinesi gibi zaten ancak narin bi motor zorlamaya çok gelmiyor 70-80 binde motor yiyebiliyor araç, hunharca zorlarsanız eğer.
dsgyi kullanmayı iyi öğrenmek lazım
 
Ben bu listede direkt egeayı elerdim diğerlerinin çok gerisinde 0 almıyorsan egeaya 1 milyon verilmez. Listeye 2018 üstü fc5 civic veya mazda 3 de eklenebilir Focusu da eleyebilirdim yol tutuşu güzel ama yeni modellerde sorunlar arttı. Meganeın piyasası çok iyi çabuk satılır ama dizel motor tercih etmezdim. Alınırsa 1.3 tce alınır. Ama nerdeyse 10 senedir aynı tasarım aynı koca farlar beni tasarım olarak itiyo bu arabadan. Scalanın eksi olarak değerlendirilebilecek tek yönü 3 silindir olması olabilir. Ömrü 4 silindirlere göre kısa olabilir o yüzden ben olsam 100-120bin km aşağısında alırdım 250bin km ye gelmeden de satardım.
Şu megane 4 gerçekten 10 yıldır hayatımızda çok garip.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

evime aylık sabit 105 bin tl giriyor güncel olarak, bizi batırmaması gerek aracın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


civic ülkede BMW mercedes fiyatlarında satılmayı bırakmadıkları sürece kesinlikle almam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


dsgyi kullanmayı iyi öğrenmek lazım
Bu alacağın arabaların batıracağını düşünmüyorum hocam
 
Geri
Top