11k pc önerisi lazım

Bu ay sonu elimdeki paraya göre bakarım ağam yazdım kenara ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Amd veya Nvidia dan başka markalar içimi ısıtmıyordu Intel işlemcilerde kalsın ekran kartı tarafına ön yargım var
sistem pahalı gidip 2060lı sistemi 13e alma bu arada
 
i5 6500 rx580 buldum ağa onu alırım büyük ihtimal kalanada monitöre ayırıcam zaten hem intelin driverları çok saçma işliyor directX 9 dan kendi içinde 12 ye işliyor vs vs yazılım olarakta pek bir şey sunmuyor
I5 6500 RX580 fiyat?
 
i5 6500 rx580 buldum ağa onu alırım büyük ihtimal kalanada monitöre ayırıcam zaten hem intelin driverları çok saçma işliyor directX 9 dan kendi içinde 12 ye işliyor vs vs yazılım olarakta pek bir şey sunmuyor
hocam yapmayın öyle bir şey rx580 nerde intel arc 750 ve i3 12100f nerde
 
Agam sorun orda monitöre kalmıyor düz 8k gidiyor rx e
hocam bence yanlış yapıyorsun 10k ya bunu aldığında monitör için 3-3.5 ayırsan yeterli olur bence :( ama sana kalmış ama rx580 li sistem alıcağıma gidip 8k ya falan rtx3050 li sistem alırım daha iyidir :(
 
hocam bence yanlış yapıyorsun 10k ya bunu aldığında monitör için 3-3.5 ayırsan yeterli olur bence :( ama sana kalmış ama rx580 li sistem alıcağıma gidip 8k ya falan rtx3050 li sistem alırım daha iyidir :(
Varmı ki 8k ya rtx sistem bulamadım ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam bence yanlış yapıyorsun 10k ya bunu aldığında monitör için 3-3.5 ayırsan yeterli olur bence :( ama sana kalmış ama rx580 li sistem alıcağıma gidip 8k ya falan rtx3050 li sistem alırım daha iyidir :(
Gönül istiyor göz kapalı alayım da durum ortada
 
Varmı ki 8k ya rtx sistem bulamadım ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gönül istiyor göz kapalı alayım da durum ortada
hocam hani daha fazla bütçe çıkartma şansınız yok mu gerçekten ilerde zengin olursam forumda gerçekten maddi ihtiyacı olanların istediği sistemdeki eksiklerini kapatmak için bütçe ayırmak olucak ya
 
hocam hani daha fazla bütçe çıkartma şansınız yok mu gerçekten ilerde zengin olursam forumda gerçekten maddi ihtiyacı olanların istediği sistemdeki eksiklerini kapatmak için bütçe ayırmak olucak ya
Valla ağam zar zor 11k ya çıktım annem tek çalışıyordu baktık olmuyor bende girdim bi işe daha ay bitmedi annemin maaş bitti benimkinden gidiyor sen düşün elimde olsa çıkardım 13 - 16 küsür de durum apaçık ortada be aga
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,639
Mesajlar
11,069,163
Üyeler
197,950
Son üye
Mezomorto
Geri
Top