12000 TL Bütçeye PC Bulamıyorum

Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
13
Bütçe
12000
Arkadaş 3 aydır PC arıyorum ne atsam alınmaz sorsam yapılmaz edilmez pahalı cart cırt biz ne alicaz hemen kanalların çıkardıkları sistemler demeyin stok yok ben yetişemiyorum ben ne Alicam soyleyin alım hafi ya
 
Arkadaş 3 aydır PC arıyorum ne atsam alınmaz sorsam yapılmaz edilmez pahalı cart cırt biz ne alicaz hemen kanalların çıkardıkları sistemler demeyin stok yok ben yetişemiyorum ben ne Alicam soyleyin alım hafi ya
Yetiş o zaman stoklara
 
yada bütçe arttırıp al satçılardan alcan 13-14kya
 
Youtube da adetli paylaşılıp satılan sistemler ile kıyas yaptıkları için genel olarak herşeye pahalı deniliyor haklısınız.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Shaw
Arkadaş 3 aydır PC arıyorum ne atsam alınmaz sorsam yapılmaz edilmez pahalı cart cırt biz ne alicaz hemen kanalların çıkardıkları sistemler demeyin stok yok ben yetişemiyorum ben ne Alicam soyleyin alım hafi ya
pusucan stok geldiğinde kapıcan verdiğin paranın hakkını tamamen vermek istiyorsan
ya da o kadar etmemesi gereken bi sisteme birkaç k fazladan verip alıcan
bi seçenek de stoklu sistemleri alıp kar payı bırakıp satanlardan almak
 
benimde bütçem 12k bekliyorum sadece 2060 ya da 3050li sistem yapacak birsey yok
 
Yetiş o zaman stoklara
Tmm knk en alfa sensin en zekide sensin
yada bütçe arttırıp al satçılardan alcan 13-14kya
Knk 3 aydır baya aktif bakıyorum satıcısınız galiba her yorumunuzda al satcilardan bahsediyorsunuz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

benimde bütçem 12k bekliyorum sadece 2060 ya da 3050li sistem yapacak birsey yok
Elden başka bişi gelmiyor
 
Tmm knk en alfa sensin en zekide sensin
Knk 3 aydır baya aktif bakıyorum satıcısınız galiba her yorumunuzda al satcilardan bahsediyorsunuz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Elden başka bişi gelmiyor
Ben en alfa veya en zeki olduğumu söylemedim.Sadece yetiş stoklara dedim çok zor değil
 
Stok bulamıyorum falan demeyeceksin.
Belli kanallar var zaten PC Hocası, DonanımArşivi, ModartPC cart curt.
Bunların instagram, youtube bildirimlerini açacaksın.
Paran hesabında paranı hazır tutacaksın.
Saati bekleyip alacaksın.
Ben böyle yaparak şükür aldım.
Sen de yap ve al.
 
12k ya gelse gelse en fazla 6600 geliyor zaten. Cok beklemekten sikildiysaniz 2060 değerlendirebilir.
 
Yapacak bir şey kardeşim yazık Parana neden kötü Sistem alasın uygunsuz ise zaten söylüyoruz alma diye alıp pişman mı olacaksın takip edip stoktlara yetişmen lazım çünkü onlar fiyat performans oluyor diğer türlü paranın karşılığını alamıyorsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top