Farukteke55
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Şubat 2022
- Mesajlar
- 774
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 325
- İsim
- Faruk
1-
15 inde sistem çıktığında saat 17.51 de siparişi onayladım para gitti karşı tarafa. Sonra iptal edildi ve bize para gelmediği için iptal edildi dendi.
3 günlük uğraş sonucu paranın onlara gittiği anlaşıldı ve bilgisayarı hazirlicaz dendi.
2-
Pazartesi günü sipariş onaylandı ve en geç Çarşamba , yada Perşembe kargoya verileceği söylendi.
Cuma günü verildi ve 25/07/2022 pazartesi elime ulaştı.
3-
Gelen kargoyu açtığımda kasaya ekran kartıni felan bağladım , power kablosunu taktım ve kasa çalışmadı.
Servisi aradığımda bize yollayın 2 gün içerisinde bakıp geri yolliyacaklari söylendi kabil bey tarafından.
26/07/2022 Salı günü verdim kargoya Çarşamba günü öğlen karşı tarafa gitti ve 1 gün mühlet ettim arar sorarlar diye arayan olmadı ve cuma günü aradım bana denildi ki pazartesi günü kontroller sağlanacak ve salı günü bilgilendirme yapılacak. Parça arızası var ise garantiye yollanacak ve gelmesi beklenecek tarzı konuşuldu.
4-
Perşembe günü aradım haber gelmeyince ve özür dilendi yaşanan sıkıntıdan dolayı ve psu arızalı olduğu söylendi.
PSU nun değiştiği , gün içinde kargolanacağı söylendi. Hediyeninde yola çıktığı belirtildi.
5-
05/08/2022 yani cuma günü teknik servisten aradılar ve kasayı bize yolladınız ama neyi var yazmamışsınız dendi.
Perşembe günü aradığımda yanlış bilgi verildi. Ben psu değiştiğini ve perşembe günü kargoya verildiğini biliyordum halbuki.
6-
Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda çift ekran kullandıkları için yanlış müşterinin bilgilerini bana söylemiş olma ihtimalleri olduğunu söylediler.
Kasanın Salı günü kontrol edilip , arızalı bir parça var ise yenisinin depodan getirtileceği ve en geç çarşamba günü kargoya verileceği söylendi.
7-
Kasa 11/08/2022 tarihinde elime ulaştı
Kasanın içine power kablosu konulmamııştı bi şekilde tedarik ettim ve pcyi açtığımda hata veriyordu cpu fan kablosu yerine takılmadığı için bilgisayar çalışmıyordu.
Şimdi ben bu kasayı ayın 15 inde aldım ve elime 25 inde geldi. 26 sında geri yolladım.2 güne kargolanacağı söylenen kasa kaç gündür serviste.
27 sinde onlara giden kasa 2 gün içinde arıza tespit edilip kargoya verilmesi gerekirken( Bunu 25 inde aradığımda bilgisayar çalışmıyor dediğimde müşteri hizmetlerinden bana söylenen şey. Kargo bize ulaştıktan 2 iş günü içerisinde geri kargolayabiliriz dendi).
15/07/2022 tarihinde aldığım gt2 sistem. 11/08/2022 tarihinde elime ulaştı çok teşekkür ederim GemingGenTR. 200TL lik kulaklık içinde ne kadar teşekkür etsem az.
Parasını ödediğim kasaya 27 gün sonra kavuştum.
15 inde sistem çıktığında saat 17.51 de siparişi onayladım para gitti karşı tarafa. Sonra iptal edildi ve bize para gelmediği için iptal edildi dendi.
3 günlük uğraş sonucu paranın onlara gittiği anlaşıldı ve bilgisayarı hazirlicaz dendi.
2-
Pazartesi günü sipariş onaylandı ve en geç Çarşamba , yada Perşembe kargoya verileceği söylendi.
Cuma günü verildi ve 25/07/2022 pazartesi elime ulaştı.
3-
Gelen kargoyu açtığımda kasaya ekran kartıni felan bağladım , power kablosunu taktım ve kasa çalışmadı.
Servisi aradığımda bize yollayın 2 gün içerisinde bakıp geri yolliyacaklari söylendi kabil bey tarafından.
26/07/2022 Salı günü verdim kargoya Çarşamba günü öğlen karşı tarafa gitti ve 1 gün mühlet ettim arar sorarlar diye arayan olmadı ve cuma günü aradım bana denildi ki pazartesi günü kontroller sağlanacak ve salı günü bilgilendirme yapılacak. Parça arızası var ise garantiye yollanacak ve gelmesi beklenecek tarzı konuşuldu.
4-
Perşembe günü aradım haber gelmeyince ve özür dilendi yaşanan sıkıntıdan dolayı ve psu arızalı olduğu söylendi.
PSU nun değiştiği , gün içinde kargolanacağı söylendi. Hediyeninde yola çıktığı belirtildi.
5-
05/08/2022 yani cuma günü teknik servisten aradılar ve kasayı bize yolladınız ama neyi var yazmamışsınız dendi.
Perşembe günü aradığımda yanlış bilgi verildi. Ben psu değiştiğini ve perşembe günü kargoya verildiğini biliyordum halbuki.
6-
Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda çift ekran kullandıkları için yanlış müşterinin bilgilerini bana söylemiş olma ihtimalleri olduğunu söylediler.
Kasanın Salı günü kontrol edilip , arızalı bir parça var ise yenisinin depodan getirtileceği ve en geç çarşamba günü kargoya verileceği söylendi.
7-
Kasa 11/08/2022 tarihinde elime ulaştı
Kasanın içine power kablosu konulmamııştı bi şekilde tedarik ettim ve pcyi açtığımda hata veriyordu cpu fan kablosu yerine takılmadığı için bilgisayar çalışmıyordu.
Şimdi ben bu kasayı ayın 15 inde aldım ve elime 25 inde geldi. 26 sında geri yolladım.2 güne kargolanacağı söylenen kasa kaç gündür serviste.
27 sinde onlara giden kasa 2 gün içinde arıza tespit edilip kargoya verilmesi gerekirken( Bunu 25 inde aradığımda bilgisayar çalışmıyor dediğimde müşteri hizmetlerinden bana söylenen şey. Kargo bize ulaştıktan 2 iş günü içerisinde geri kargolayabiliriz dendi).
15/07/2022 tarihinde aldığım gt2 sistem. 11/08/2022 tarihinde elime ulaştı çok teşekkür ederim GemingGenTR. 200TL lik kulaklık içinde ne kadar teşekkür etsem az.
Parasını ödediğim kasaya 27 gün sonra kavuştum.