Hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama sorun varsa servise gönder diyorlar, iade alan yok. Anca Amazon falan geri alır.Ürün sorunlu ise tabii ki iade edilir ama durduk yere alıp jelatini söküp kullandıktan sonra iade eden vardı. Haksız değiller kimse kusura bakmasın. Halkımız bazı şeyleri suistimal edebiliyor. Şöyle düşünün o firma sırf iade diye o ürün çöpe atamaz başkasına satmasındansa direkt sebepsiz iade olmasın daha iyi. Sorunlu ise zaten iade almak zorundalar.
Servise gitme sebebi ürünün hasar tespitidir. Çünkü ürünün zararını karşılayacak firma disbritördür sana satan firma değil. Disbritör anlaşmalı olduğu servis noktasına yollar. ServisPoint,OxydBilişim vb. Ürüne kişinin zarar vermediği fabrikasyon hasarlı olduğu anlaşılırsa iade veya değişim yapılır.Hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama sorunlu servise gönder diyorlar, iade alan yok. Anca Amazon falan geri alır.
Hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama sorunlu servise gönder diyorlar, iade alan yok. Anca Amazon falan geri alır.
Sonuç olarak uğraştırıyorlardı zaten, direkt iade alan yoktu. Bilgisayarını topladın, aralarından bir parçası bozuk çıktı ve o parçanın servise gidip gelmesi, değişim için onay alması en az 15 gün. Şahsen öncelik olarak Amazon'un sattığı ürünleri alıyorum, 100 TL 200 TL fark olsa bile. Çünkü satış sonrası uğraşmak istemiyorum.Servise gitme sebebi ürünün hasar tespitidir. Çünkü ürünün zararını karşılayacak firma disbritördür sana satan firma değil. Disbritör anlaşmalı olduğu servis noktasına yollar. ServisPoint,OxydBilişim vb. Ürüne kişinin zarar vermediği fabrikasyon hasarlı olduğu anlaşılırsa iade veya değişim yapılır.
Alıp kullanıp sonra 13. gün iade eden çakallar yok değildi ama bizim esnafımız az bilmem ne çocuğu değil ve müşteriyi mağdur etmek için 40 takla atıyorlar. Daha iyi bir yol bulunabilirdi.Aynen öyle. Sorunlu ürünü bile iade edemiyoruz. İncehesap ışık sızması olan monitörü iade almadı. Thh ve icra takibi ile uğraştım. Tüketici haklarını azaltmak çakal Türk esnafının ekmeğine yağ sürmektir.
satıcıdır kendiNeresi güzel?Yukarıda yazan herhangi bir ürünü beğenmedin iade etmek isteyeceksin fakat artık edemeyeceksin.Kronik sorunlu bir ürün aldığını satın aldıktan sonra fark edince ne yapacaksın?
Evet sonuç olarak iade almak istemeyen her türlü THH ile uğraştırıyordu.Sonuç olarak uğraştırıyorlardı zaten, direkt iade alan yoktu. Bilgisayarını topladın, aralarından bir parçası bozuk çıktı ve o parçanın servise gidip gelmesi, değişim için onay alması en az 15 gün. Şahsen öncelik olarak Amazon'un sattığı ürünleri alıyorum, 100 TL 200 TL fark olsa bile. Çünkü satış sonrası uğraşmak istemiyorum.