15 Günlük Koşulsuz İade Hakkı Kaldırıldı !!!

5 ya da 7 güne indirselermiş bari
 
Fotoğrafçı adam gidip en iyi fotoğraf makinasını sipariş edip işini gördükten sonra beğenmedim deyip iade ederse ,
Sırf seçemediği için ürünün her rengini sipariş edip açıp kurcalayıp sonra beğenmediklerini iade ederse ,
Bu ürün şuan indirimde ama pek hoşuma gitmiyor alayım belki güzel fiyata satarım deyip satamayınca vazgeçtim iade ediyorum derse olacağı buydu.
Bu forumda bile kaç kere gördüm ' sadece xx rengi kalmış sipariş geçtim beğenmezsem iade ederim ' diyen...
 
Olması gereken bu ama bunun yanında kalitelide hizmet vermeleri lazım. Telefonu keyfi olarak iade edemememiz gerekiyor ama sorunu varsa da uğraşmadan iade etmemiz lazım.
 
Koşulsuz iade hakkını her yerde kullanamıyorduk zaten. Ürün servise gidiyordu ve servis onayıyla iade alıyorlardı. Mecbur Thh'ye gidiyordun.
 
Ürün sorunlu ise tabii ki iade edilir ama durduk yere alıp jelatini söküp kullandıktan sonra iade eden vardı. Haksız değiller kimse kusura bakmasın. Halkımız bazı şeyleri suistimal edebiliyor. Şöyle düşünün o firma sırf iade diye o ürün çöpe atamaz başkasına satmasındansa direkt sebepsiz iade olmasın daha iyi. Sorunlu ise zaten iade almak zorundalar.
Hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama sorun varsa servise gönder diyorlar, iade alan yok. Anca Amazon falan geri alır.
 
Doğru karar. Adam alıp alıp iade ediyordu!! Bide marifetmiş gibi anlatıyordu...
 
Hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama sorunlu servise gönder diyorlar, iade alan yok. Anca Amazon falan geri alır.
Servise gitme sebebi ürünün hasar tespitidir. Çünkü ürünün zararını karşılayacak firma disbritördür sana satan firma değil. Disbritör anlaşmalı olduğu servis noktasına yollar. ServisPoint,OxydBilişim vb. Ürüne kişinin zarar vermediği fabrikasyon hasarlı olduğu anlaşılırsa iade veya değişim yapılır.
 
Hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama sorunlu servise gönder diyorlar, iade alan yok. Anca Amazon falan geri alır.

Aynen öyle. Sorunlu ürünü bile iade edemiyoruz. İncehesap ışık sızması olan monitörü iade almadı. Thh ve icra takibi ile uğraştım. Tüketici haklarını azaltmak çakal Türk esnafının ekmeğine yağ sürmektir.
 
Servise gitme sebebi ürünün hasar tespitidir. Çünkü ürünün zararını karşılayacak firma disbritördür sana satan firma değil. Disbritör anlaşmalı olduğu servis noktasına yollar. ServisPoint,OxydBilişim vb. Ürüne kişinin zarar vermediği fabrikasyon hasarlı olduğu anlaşılırsa iade veya değişim yapılır.
Sonuç olarak uğraştırıyorlardı zaten, direkt iade alan yoktu. Bilgisayarını topladın, aralarından bir parçası bozuk çıktı ve o parçanın servise gidip gelmesi, değişim için onay alması en az 15 gün. Şahsen öncelik olarak Amazon'un sattığı ürünleri alıyorum, 100 TL 200 TL fark olsa bile. Çünkü satış sonrası uğraşmak istemiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aynen öyle. Sorunlu ürünü bile iade edemiyoruz. İncehesap ışık sızması olan monitörü iade almadı. Thh ve icra takibi ile uğraştım. Tüketici haklarını azaltmak çakal Türk esnafının ekmeğine yağ sürmektir.
Alıp kullanıp sonra 13. gün iade eden çakallar yok değildi ama bizim esnafımız az bilmem ne çocuğu değil ve müşteriyi mağdur etmek için 40 takla atıyorlar. Daha iyi bir yol bulunabilirdi.
 
bence iyi olmuş toplumumuz aç heryerden bir açık bulma, hile, dolandırma peşinde hiçbirşey vermeyeceksin bunlara
 
Sonuç olarak uğraştırıyorlardı zaten, direkt iade alan yoktu. Bilgisayarını topladın, aralarından bir parçası bozuk çıktı ve o parçanın servise gidip gelmesi, değişim için onay alması en az 15 gün. Şahsen öncelik olarak Amazon'un sattığı ürünleri alıyorum, 100 TL 200 TL fark olsa bile. Çünkü satış sonrası uğraşmak istemiyorum.
Evet sonuç olarak iade almak istemeyen her türlü THH ile uğraştırıyordu.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,969
Mesajlar
10,481,899
Üyeler
184,709
Son üye
ZAYGOOD
Geri
Top