2 yıllık okunur mu

xFavian

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
337
Reaksiyon skoru
55
2 yıllık okusam ondan sonra dgs ile 4 yıllık yapsam olur mu
 
inanıyorsan olur knk ben öyle yapıcam 2 yılk elktr sonra 4 yıl yazılım muh
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

elek sadece bir belge almak için gidıyorum bişey ögrenmeme gerek yok yani :D sadece dershane parasını üni veriyom o kdr :D DDD
 
Olur.
 
Olur ama dgs ile buyuk ihtimalle özel uni %50 tutar onun ücretine okeysen olur
 
Geri
Top