20.8.3 setupta WHQL görünüyor?!?

Derek Pappalardo

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,642
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
2,292
Sırf WHQL olduğu için 20.9.1'e geçtim, eskiden sorunsuz oynadığım oyunda Wattman almaya başladım. "Bu nasıl WHQL ya! Vega 3'te test etmişler sanırım" diyip 20.8.3'e döndüm. "WHQL olmayan 20.8.3 bundan daha iyi" derken setup beni şaşırttı.

Ekran-Al-nt-s-44.png


Ekran-Al-nt-s-45.png
 
Adamların daha elindeki sürücünün test edilip edilmediğinden haberi yok. WHQL sürücüymüş zaten 20.8.3.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,301
Mesajlar
11,086,356
Üyeler
198,291
Son üye
Nebi Akgün
Geri
Top