Tarama özelliği, siyah ve renkli yazmaya ihtiyacım var.
En fazla 2000 TL, taraması kaliteli olursa iyi olur. Bazıları renkleri tam vermiyor.
Eski yazıcımın baskısı kötüydü. İyi baskılı yazıcı önerir misiniz?
Çok çıktı alan biriysen Epson tanklı yazıcıları önerebilirim, arkadaşım servisinde çalışıyordu ve genel olarak ürün kalitesini beğeniyordu. Sıfırları biraz pahalı olabilir temiz ikinci ellerden alabilirsin.