6gb . Gamegaraj 650w 80+ PSU var , a320mh anakart ve 1600af var .2060 kaç gblik versiyonu? ayrıca sistemin geri kalanı nelerden oluşuyor?
daha önce 2060 6gb kullandığım için ben onu tercih ederdim. 5600xt ile ilgili bilgim yok.6gb . Gamegaraj 650w 80+ PSU var , a320mh anakart ve 1600af var .
Bende o şekilde düşündün , 5600xt kornik çünküdaha önce 2060 6gb kullandığım için ben onu tercih ederdim. 5600xt ile ilgili bilgim yok.
Tabii ki 2.el rx6600.Galax 2060 1 click oc mu yoksa rog 5600xt mi ? Rog tabii ki soğutma vs konusunda daha iyi ama 5600xt sistem seçen bir kart, ne tepki vereceği belirsiz. 2060 ise stabil bir kart . Fiyatları aynı .
Okadar bütçem yok , 2800 e alacağım .Tabii ki 2.el rx6600.
2800e 2060 iyi bulmuşsun valla hayırlı olsun o zaman.Okadar bütçem yok , 2800 e alacağım .
Teşekkürler.2800e 2060 iyi bulmuşsun valla hayırlı olsun o zaman.
Teşekkürler.RTX 2060 net.
daha önce 2060 6gb kullandığım için ben onu tercih ederdim. 5600xt ile ilgili bilgim yok.
2060 al
2800e 2060 iyi bulmuşsun valla hayırlı olsun o zaman.
Kartı satan arkadaş vaz geçti , yeni kartın parasını denklestiremedim dedi , bende kutulu , kutu içeriği tam rx5600xt gaming x aldım . Furmarktta 143w %38 fan da 58 derece geçmiyor hatta fh4 oynarken fan bile acmadan 58 derece sabit çalışıyor .RTX 2060 net.