220TL Mouse Önerisi

Selam HyperX pulsefire core heralde bu fiyatlara en iyi mouse çok araştıran biri olarak söylüyorum. Bu rival 110 ve g300s den çok daha iyi g300s zaten hala sevilmesi çok komik :) adeks de fiyat 219 TL ahaha 1 TL kar:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ben steelseries markasını öneriyorum. Steelseries'in kendinize uygun her modelini alabilirsiniz. Makro programı çok başarılı. Zaten steelseries'in ününü bilmeyen yok.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,204
Mesajlar
11,085,305
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top