Selam arkadaşlar kasa 3 fan var bide işlemçi fanı 4 bu anakart a 4 fan takabilir miyim arkadaş 3 yer var dedi https://www.hepsiburada.com/gigabyt...TtrqwEObzMZX0mdwnbn8y6FuKsIm58_0aAiplEALw_wcB veya bu fiyat bandında 4 fan takabileceğim anakart önerir misiniz teşekkürler