4090 vs rx7900xtx tartışma

4090 piyasadaki en iyi kart ve kendi fiyat bandında çıkan başka bir kart yok zaten. NVIDIA - AMD karşılaştırmaları bu jenerasyon için şöyle bir şey oldu:

4080 - 7900 XTX

4070 Ti - 7900 XT

4070 - 7800 XT

4060 Ti - 7700 XT

4060 - 7600
 
4090'ın kurduğu üstünlük.
hqdefault.jpg
 
4090 tabikide
 
Konuya farklı bir bakış açısı olması adına Mobile RTX 4090 na rakip Masaüstü 7900xtx diyebiliriz.

1699312772009.png
 
İndivia 3 senedir bu yarışı çoktan kazandı. Adam kensiyle yarışıyor artık
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Qzer
net 4090. kıyas yapılacak ürünler degil
 
"indivia"

ikiside amiral gemisi olarak görüldüğü için :D aslında amacım aradan 1-2 tane amd fan bulup onların savunmalarını almaktıda çıkmadı yaw
en koyu amd fanını bul 7900xtx i 4090 ile kıyaslamaz, arada uçurum var
 
Arada mezardan çıkıp dış dünyaya selam verip geri gidiyorum :D şaka bir yana benim o takıldığım forumu biliyorsun, aktiflik aşırı azalmıştı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Opsiyonel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gelim mi istiyon mu :D
Hyperx haste öv darmoshark çöp de yine de gel 😢
 
Geri
Top