4090 vs rx7900xtx tartışma

Tartışmaya açık bir konu değil PARAMPARÇA EDER RTX 4090...
 
tabii ki de rtx 4090
yanılmıyorsam rtx 4080in rakibi 7900xtx idi
 
Bana kalırsada 4090 çok daha önde bir kart fakat amd savunan varsa açıklamasını merak ediyorum.
 
rx 7900xtx ile rtx 4090 çok fark var. Tartışma yapılaçak bir konu yok
 
rx 7900xtx saf güçte 4080 den yüzde 5-10 kadar önde görünüyodu testlerde. kesinlikle 4090 rakibi değil. özellikle power limiti köküne kadar açılmış, zorbaca overclocka maruz kalmış bir 4090 paramparça eder 7900 ü. amd nin 7999xtx gibi bi şey çıkarması lazım
 
Saygı çerçevesinde tartışalım.
rakip değiilerki saçma karşılaştırma olur 4080le karşılaştırmalısın 4080le karşılaştırdığımızda 7900xtx döver
 
Tartışmaya kapalı bir konu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

rakip değiilerki saçma karşılaştırma olur 4080le karşılaştırmalısın 4080le karşılaştırdığımızda 7900xtx döver
4080 rakibi 7900xt
 
Rtx4090 rakip bir kart bilerek çıkarmiyoruz diyen amd yönetimi bile kabul ediyor o kartla yarışamazlar 👍 oyunlarda zaten çok iyi ama o kartın asıl olayı render ve rakipsiz her konuda. AMD günümüz de her zaman f/p Kart olmuştur yani android gibi düşünün ama gerçek profesyonel biri parası varsa 4090 alır oda ios oluyor 👍
 
Geri
Top