8 Plus kasa değişikliği hk.

AvengedSevenfold

80+ Bronze
Katılım
17 Ocak 2023
Mesajlar
575
Reaksiyon skoru
236
Merhaba,elimde orijinal bir 8 Plus var ancak kasası kötü durumda.Bu nedenle kasasını değiştirmek istiyorum.20'den fazla telefoncuyla konuştum neredeyse hepsi orijinal kasanın sıfırının olmadığını,çıkma olacağını söylediler,olanlar da fahiş fiyatlarla satıyorlar.Yan sanayi kasa ile yaptırmayı düşünüyorum ancak onlarda da şebeke sorunları yaşanıyormuş.Telefonu satacağım için sattığım kişi de sorunsuz kullansın istiyorum ancak bazı telefoncularda yan sanayilerin iyilerinin hiçbir şekilde şebeke sorunu yaşatmayacağını iddia ediyor,bu nedenle yan sanayi kasaya daha yakınım en azından sıfır ve kullanılmamış olur.Daha önce yan sanayi kasa değiştirmiş olup memnun kalan var mı ?
 
Merhaba,elimde orijinal bir 8 Plus var ancak kasası kötü durumda.Bu nedenle kasasını değiştirmek istiyorum.20'den fazla telefoncuyla konuştum neredeyse hepsi orijinal kasanın sıfırının olmadığını,çıkma olacağını söylediler,olanlar da fahiş fiyatlarla satıyorlar.Yan sanayi kasa ile yaptırmayı düşünüyorum ancak onlarda da şebeke sorunları yaşanıyormuş.Telefonu satacağım için sattığım kişi de sorunsuz kullansın istiyorum ancak bazı telefoncularda yan sanayilerin iyilerinin hiçbir şekilde şebeke sorunu yaşatmayacağını iddia ediyor,bu nedenle yan sanayi kasaya daha yakınım en azından sıfır ve kullanılmamış olur.Daha önce yan sanayi kasa değiştirmiş olup memnun kalan var mı ?
Ben 7 plus'ın kasasını yan sanayi ile değiştirdim pek sorun olmadı ama dedikleri doğru çok iyi olmuyor. İyi olduğunu iddia edene yaptır sorun çıkarsa muhattabın olsun ya da anakartını bozuk orjinalini parça parça satan oluyor ordan bulup yapacaksın
 
Ben 7 plus'ın kasasını yan sanayi ile değiştirdim pek sorun olmadı ama dedikleri doğru çok iyi olmuyor. İyi olduğunu iddia edene yaptır sorun çıkarsa muhattabın olsun ya da anakartını bozuk orjinalini parça parça satan oluyor ordan bulup yapacaksın

Açıkçası şebeke sorunları olmasa kasayı direkt yan sanayi alacaktım ama emin olamadım,sonuçta içindeki parçalar orijinal olduktan sonra kasanın zaten çok kötü olma ihtimali yok diye düşünüyorum.Yeter ki sattığım kişi arkamdan sövmesin tek amacım o :D Cihaz zaten çalışıyor sıkıntısız ama kozmetik olarak kasa kötü durumda.Boş orijinal kasa pek bulamadım.
 
Geri
Top