wier.esen
80+
- Katılım
- 18 Mart 2021
- Mesajlar
- 4
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Refik
interneti aldığımızdan bu güne kadar yani başlıktada belirttiğim gibi 9 aylık bir internet sorunumuz var
abartısız bir şekilde her gün sabah saat 08:00 arasından akşam saat 18:00'a kadar sürekli olarak bir kompa sorunu var bugün 18.03.2021 tarihi saat 8:54 şuan 54 dakika içerisinde 14 kere gitti geldi daha da gidiyor ve de belirttiğim saatler dışında gece boyu hiçbir kopma sorunu yok sabit kalıyor
müşteri hizmetlerini defalarca aradım gelen ekipler kablolarda modemde eve gelen kablonun portunda vs hiçbir problem sorun olmadığını söylediler
geçen hafta gelen arkadaşlar altyapının benim kullandığım paket hızını yani 35mbps'e yetişemediğini bu yüzden 16mbps'lik pakete geçersek bu problemin çözüleceğini söylediler müşteri hizmetlerini tekrar aradım altyapınız 74megabite kadar destekliyor denildi ardından ben modemde sorun olabileceğini düşünerek servisini aradım ve SNR Margin değerinin en az 15 olması gerektiğini aksi takdirde bağlatında sık sık sorun yaşayacağımızı söylediler bunu da müşteri hizmetlerinden yükselttireceğimi söylediler yeniden aradım durumu izah ettim telefondaki kişi yine konuyu geçiştirdi ve arıza kaydı oluşturdu yani 2 gün önce yeni bir arıza kaydı oluşturuldu dün sabah da aradılar arayan kişiye de ben altyapının bu kadar desteklediğini belirttim o da bana
(o hız dolaba 300-400metre yakın olan modemler için geçerlidir müşteri hizmetlerini tekrar arayın sizin evin dolaba uzaklığını öğrenin eğer 1km uzaklığındaysa internet hızınızı düşürtmek zorundasınız dedi)
MODEM- zyXEL VMG8324-B10A
İSS- Türk Telekom
ben ne yapacağımı şaşırdım kaldım artık aylık 104tl 35mbps kullanamadığımız internete (onda da 16mbps veriyor) boşa para vermek istemiyoruz evde ders çalışan çocuklar telefon, iş görüşmeleri yapan insanlar var onlar da zor durumda kalıyor
bu konuda bana yardımcı olabilecek kişiler varsa aranızda eğer lütfen yorumlarınızı belirtin bende ona göre adım atıyım cidden bıktım şimdiden ilgi ve alakanız için teşekkürler
abartısız bir şekilde her gün sabah saat 08:00 arasından akşam saat 18:00'a kadar sürekli olarak bir kompa sorunu var bugün 18.03.2021 tarihi saat 8:54 şuan 54 dakika içerisinde 14 kere gitti geldi daha da gidiyor ve de belirttiğim saatler dışında gece boyu hiçbir kopma sorunu yok sabit kalıyor
müşteri hizmetlerini defalarca aradım gelen ekipler kablolarda modemde eve gelen kablonun portunda vs hiçbir problem sorun olmadığını söylediler
geçen hafta gelen arkadaşlar altyapının benim kullandığım paket hızını yani 35mbps'e yetişemediğini bu yüzden 16mbps'lik pakete geçersek bu problemin çözüleceğini söylediler müşteri hizmetlerini tekrar aradım altyapınız 74megabite kadar destekliyor denildi ardından ben modemde sorun olabileceğini düşünerek servisini aradım ve SNR Margin değerinin en az 15 olması gerektiğini aksi takdirde bağlatında sık sık sorun yaşayacağımızı söylediler bunu da müşteri hizmetlerinden yükselttireceğimi söylediler yeniden aradım durumu izah ettim telefondaki kişi yine konuyu geçiştirdi ve arıza kaydı oluşturdu yani 2 gün önce yeni bir arıza kaydı oluşturuldu dün sabah da aradılar arayan kişiye de ben altyapının bu kadar desteklediğini belirttim o da bana
(o hız dolaba 300-400metre yakın olan modemler için geçerlidir müşteri hizmetlerini tekrar arayın sizin evin dolaba uzaklığını öğrenin eğer 1km uzaklığındaysa internet hızınızı düşürtmek zorundasınız dedi)
MODEM- zyXEL VMG8324-B10A
İSS- Türk Telekom
ben ne yapacağımı şaşırdım kaldım artık aylık 104tl 35mbps kullanamadığımız internete (onda da 16mbps veriyor) boşa para vermek istemiyoruz evde ders çalışan çocuklar telefon, iş görüşmeleri yapan insanlar var onlar da zor durumda kalıyor
bu konuda bana yardımcı olabilecek kişiler varsa aranızda eğer lütfen yorumlarınızı belirtin bende ona göre adım atıyım cidden bıktım şimdiden ilgi ve alakanız için teşekkürler