UtkuCuX
80+
- Katılım
- 9 Şubat 2025
- Mesajlar
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Utku Batuhan Özdede
2022 yılının sonlarında aldığım acer nitro 5 bilgisayarım garantisi yokken birden bire mavi ekran verdi , bilgisayarı yeniden başlattığımda ekran kartı(rtx3050 4gb) kod45(donanım aygıtı takılı değil) hatası verdi. Üniversitede aktif olarak kullandığım için servise götüremedim ve internette gördüğüm her türlü çözümü denedim lakin hiç biri işe yaramadı. Müşteri hizmetlerini aradım bana servise yollamam gerektiğini söyledi lakin servise yollarken kargo parasını benim ödemem gerektiğini ve 1200 tl arıza tespit ücreti alacaklarını söylediler aynı zamanda arızanın anakart kaynaklı olması halinde 80k gibi bir uçuk fatura çıkabileceğini söylediler bende göndermedim. Yolum İstanbul’a düştüğünde kendim elden servise vermem için yetkili servise gittim , servis bana yüzde 90 anakartta problem olduğunu ve bu durumda anakart değişimi yapılması gerektiğini bununda 40k gibi bir fiyat tutacağını söylediler. Aynı zamanda kendileri sadece parça değişimi yapıyorlarmış tamir yapmıyorlarmış. Anlamadığım şey madem herşeyi kökten değiştiriyorlar neden 1200 tl arıza tespit ücreti ödüyorum ve piyasa değeri 25k edecek bir bilgisayarın neden parça değişimine 40k gibi uçuk bir fiyat ödüyorum. Bu sebeplerden ötürü bilgisayarı vermeden geri döndüm. Lakin artık durduk yere mavi ekran hatası vermeye çok nadirde olsa ekran kartı çalışmaya ve genellikle no bootable device ekranı vererek insanı aldığına pişman ettirmeye devam ediyor. Size sorum bu bilgisayarı ne yapayım. Ayrıca böyle bir saçmalık mümkün mü ? 2 yıl garanti süresi dolduktan sonra ne olursa olsun ben sorumluymuşum ,müşteri hizmetleri öyle söylüyor .