Neler Yeni

Yardım ACER ve Yetkili Servisi (SMS Infocom) Firması Hukuksuz İşlem yapıyor

heatherby

80+
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Numan can
Merhaba Kıymetli Dostlar,

Tarih 28 Haziran 2024 gösterdiğinde 27" 165 hz IPS ACER marka monitörümde çizgilenme sorunu olduğunu gördüm.

1723046903971.png




Garantisi 01/11/2024'e kadar devam ettiği için hemen Satıcı ve Acer firmasıyla görüşme sağladım. Ürünü anlaşmalı oldukları kargo ile gönderdim.

1 Temmuzda kargo firmasına ürünü teslim ettim.
2 Temmuz ürün teslim edildi.
4 Temmuzda servis formu açıldı.
( Üründe panel arızası var. Sipariş verildi. Temin edildikten sonra onarıp göndereceğiz bilgisi verildi)

İş günü olarak Cumartesilerde dahil oluyormuş. Hesabıma göre servis formu 4 Temmuzda açıldı o tarihi baz alıyorum.
27 Temmuzda 20 iş günü doluyor. Ama bu hesabı yapmadan önce cumartesilerin sayıldığını bilmediğim için 1 Ağustos son gün olduğunu düşünüp öyle hareket etmiştim.

2 Ağustos Cuma saat 14:30 da müşteri hizmetlerini aradım. Yasal olarak süre doldu. Artık onarım kesinlikle istemiyorum. İADE/DEĞİŞİM formu talep ediyorum. Şeklinde talebimi ilettim. Temsilci kaydımı aldı. Tarafıma dönüş yapılacağını söyledi.

Araya hafta sonu girdi. Pazartesi kargo firmasından sms geldi. Gelmeyen parça yurt dışından gelmiş hemen paneli değişmiş sorunu gidermiş kargoya vermişler. Hem de inanmazsınız 2 Ağustos da bıraktığım kayıttan 2 saat sonra vermişler.
Ürün 2 gün önce geldi. Bende teslim almadım geri gitti.

1723046781984.png



Satıcı ACER'ın hukuk departmanına mail attı beni de mailin içine ekledi. Oradan gelen yanıtı ekliyorum.

1723046809786.png



Değerli dostlar tüketici hakem heyetine Satın aldığım yeri verdim. Burada servisi mi şikayet etmem gerekirdi bilemedim. Ama yinede zaman kaybı olmaması için belgeler ile başvurumu yaptım.

Özetle Ürünü onardık biz iade/değişim formu vermiyoruz diyorlar. Yasal süre geçmiş geçmemiş önemli değil diyorlar.
Yol gösterenlere şimdiden çok teşekkür ederim.

PS:
Ayrıca temsilcileri zaten onarım olmaz gibisinden konuştuğu için yeni üründe satın almış bulundum.
 

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,904
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,722
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx
Normal şartlarda seçim senin ancak onardık biz yolladık vs olmuş. Umarım hayırlısı olur THH nin ne diyeceği belli olmaz ama bence kabul ederler isteğini fakat 3-5 ay sürebilir
 

heatherby

80+
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Numan can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Normal şartlarda seçim senin ancak onardık biz yolladık vs olmuş. Umarım hayırlısı olur THH nin ne diyeceği belli olmaz ama bence kabul ederler isteğini fakat 3-5 ay sürebilir
Normal şartlarda ısrarcı olmam ama hem farklı bir ürün satın aldım. Hemde yasal süre doldu iade/değişim istiyorum dedikten 2 saat sonra kargoya verilmesi inandırıcı gelmedi.
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,268
Dahası  
Reaksiyon skoru
608
İsim
can
Merhaba Kıymetli Dostlar,

Tarih 28 Haziran 2024 gösterdiğinde 27" 165 hz IPS ACER marka monitörümde çizgilenme sorunu olduğunu gördüm.

1723046903971.png




Garantisi 01/11/2024'e kadar devam ettiği için hemen Satıcı ve Acer firmasıyla görüşme sağladım. Ürünü anlaşmalı oldukları kargo ile gönderdim.

1 Temmuzda kargo firmasına ürünü teslim ettim.
2 Temmuz ürün teslim edildi.
4 Temmuzda servis formu açıldı.
( Üründe panel arızası var. Sipariş verildi. Temin edildikten sonra onarıp göndereceğiz bilgisi verildi)

İş günü olarak Cumartesilerde dahil oluyormuş. Hesabıma göre servis formu 4 Temmuzda açıldı o tarihi baz alıyorum.
27 Temmuzda 20 iş günü doluyor. Ama bu hesabı yapmadan önce cumartesilerin sayıldığını bilmediğim için 1 Ağustos son gün olduğunu düşünüp öyle hareket etmiştim.

2 Ağustos Cuma saat 14:30 da müşteri hizmetlerini aradım. Yasal olarak süre doldu. Artık onarım kesinlikle istemiyorum. İADE/DEĞİŞİM formu talep ediyorum. Şeklinde talebimi ilettim. Temsilci kaydımı aldı. Tarafıma dönüş yapılacağını söyledi.

Araya hafta sonu girdi. Pazartesi kargo firmasından sms geldi. Gelmeyen parça yurt dışından gelmiş hemen paneli değişmiş sorunu gidermiş kargoya vermişler. Hem de inanmazsınız 2 Ağustos da bıraktığım kayıttan 2 saat sonra vermişler.
Ürün 2 gün önce geldi. Bende teslim almadım geri gitti.

1723046781984.png



Satıcı ACER'ın hukuk departmanına mail attı beni de mailin içine ekledi. Oradan gelen yanıtı ekliyorum.

1723046809786.png



Değerli dostlar tüketici hakem heyetine Satın aldığım yeri verdim. Burada servisi mi şikayet etmem gerekirdi bilemedim. Ama yinede zaman kaybı olmaması için belgeler ile başvurumu yaptım.

Özetle Ürünü onardık biz iade/değişim formu vermiyoruz diyorlar. Yasal süre geçmiş geçmemiş önemli değil diyorlar.
Yol gösterenlere şimdiden çok teşekkür ederim.

PS:
Ayrıca temsilcileri zaten onarım olmaz gibisinden konuştuğu için yeni üründe satın almış bulundum.
Merhaba maalesef trde servislerin coğunlu bu şekilde kafalarına göre takılıyorlar, thh yada mahkemeye başvursanız ürün tamir edilip tarafınıza her ne kadar istemeseniz e gönderildiği için smsinfoyu haklı bulabilirler ayrıca ürün garantideyken sizin gidip tekrar montör almanızın davanın seyrini değiştiriceğini sanmıyorum son olarak olak ipara iadesi yapsalardı ürünü şuan aynı fiyata alabilecekmiydiniz muhtemelen bir buçu katı bir miktar ödemek zorunda kalacaktınız buda sizin yararına olmuş bence
 

heatherby

80+
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Numan can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Merhaba maalesef trde servislerin coğunlu bu şekilde kafalarına göre takılıyorlar, thh yada mahkemeye başvursanız ürün tamir edilip tarafınıza her ne kadar istemeseniz e gönderildiği için smsinfoyu haklı bulabilirler ayrıca ürün garantideyken sizin gidip tekrar montör almanızın davanın seyrini değiştiriceğini sanmıyorum son olarak olak ipara iadesi yapsalardı ürünü şuan aynı fiyata alabilecekmiydiniz muhtemelen bir buçu katı bir miktar ödemek zorunda kalacaktınız buda sizin yararına olmuş bence

Evet ürünü 3,719 TL gibi bir fiyata almıştım. Ürünü tamir ettiklerine inanmıyorum yoksa 2. monitör olarak bile kullanabilirim.
 

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,904
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,722
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx
Evet ürünü 3,719 TL gibi bir fiyata almıştım. Ürünü tamir ettiklerine inanmıyorum yoksa 2. monitör olarak bile kullanabilirim.
Tamir etmeden gönderemezler muhtemelen. Öbür türlü direkt haklı olurdunuz zaten
 

heatherby

80+
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Numan can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Tamir etmeden gönderemezler muhtemelen. Öbür türlü direkt haklı olurdunuz zaten
Valla bir fikrim yok yasal süre geçti diye aradıktan 2 saat sonra kargolanması tesadüfte olabilir ama ben çok inanamadım. Yetkili servisin forumlarda bi ton şikayeti var. THH eğer detaylı incelerse 20 iş günü sonrası tamir değil değişim yada iade süreci uygulanması gerekir kararını vereceğini düşünüyorum
 

heatherby

80+
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Numan can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Güncel bi gelişme ileteyim.

Tüketici hakem heyeti(THH)ne yapılan başvuru satıcıya ulaştıktan sonra acer yetkili firması geri adım atarak iade/değişim formu düzenleyeceğini belirtti. Evrak ile muadil ürün talebinde bulunarak süreci tamamlamış olacağım.

Biraz uğraştırdı ama mutlu son olacak galiba.

1723206408859.png
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,031,003
Mesajlar
9,294,347
Üyeler
163,420
Son üye
BRKN67
Top Bottom