acil laptop önerisi.

1.5 hafta olalı gigabyte rtx 4050 li sistem aldım 22kya artık gerek kalmadı :)
 
Sıcaklıklar nasıl peki?
şöyle söylim yanında alttan soğutucu da gönderdiler gerçekten oyun oynarken ısınıyor ama onun dısında sıkıntısı hic yok
genel olarak oyun oynarken max 90 ı görüyor 80 85 te geziyor
 
macun değişimi yap bide oyle dene
bence pek bi alakası yok daha 1.5 haftası pcnin 0 yani bu kendi sorunu çözümü yok gibi bise anca soğutucularla ama pek sıkıntı etmiyor şahsen ellerime v.s sadece fan sesi cok o da kulaklık takınca duyulmuyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top