Alo 170 Tecrübesi Olan var mı?

venuuex

80+
Katılım
2 Temmuz 2024
Mesajlar
57
Reaksiyon skoru
16
İşyerinde molalar çıkmış bir şekilde net 8 saat 15 dakika çalışıyorum. Haftada 6 günden haftalık 49.5 saat yapıyor. Yani haftalık 45 saatlik çalışma süresinin üstüne çıkmış oluyorum. Fakat yine de işveren asgari ücret veriyor. Bu fazladan çalışma süresini talep ettiğimde öyle bir şey yok biz işe girerken öyle konuşmamıştık diyor. Bu işyerini nereye şikayet edebilirim? Alo 170'e şikayet etsem fazladan mesai ücretimi alabilir miyim? Daha önce tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.
 
İşyerinde molalar çıkmış bir şekilde net 8 saat 15 dakika çalışıyorum. Haftada 6 günden haftalık 49.5 saat yapıyor. Yani haftalık 45 saatlik çalışma süresinin üstüne çıkmış oluyorum. Fakat yine de işveren asgari ücret veriyor. Bu fazladan çalışma süresini talep ettiğimde öyle bir şey yok biz işe girerken öyle konuşmamıştık diyor. Bu işyerini nereye şikayet edebilirim? Alo 170'e şikayet etsem fazladan mesai ücretimi alabilir miyim? Daha önce tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.
Benim tecrübem yok ama şikayet et
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,211
Mesajlar
11,074,788
Üyeler
198,081
Son üye
AD4PTe
Geri
Top