yusufkaracolak
80+
- Katılım
- 15 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 2
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Yusuf Karaçolak
Dün gece 4 adet ürün siparişi verdim. Ancak sonrasında bir e-posta aldım; siparişimin kaldırıldığı belirtilmişti. Gerçekten de "Siparişlerim" kısmında bu siparişi göremiyorum, sadece "Harcamalar" kısmında sipariş numarası görünüyor. Sipariş numarasını sorguladığımda ise "Hesabınızdan kaldırdık" diye bir mesaj almıştım. Bu nedenle aynı ürünleri tekrar sipariş ettim.
Şimdi fark ettim ki, ilk verdiğim sipariş iptal edilmemiş ve ürünler kargoya verilmiş. Böylece aynı ürünlerden iki kez sipariş etmiş oldum. İlk siparişin sipariş numarası 34 ile bitiyor, ikinci kez aldığım siparişin numarası ise 69.
İlk sipariş (34 ile biten), hesabımda siparişlerim kısmında görünmüyor, ama kargo bilgilerine göre ürünler yolda. Dün bu siparişi iade etmek veya iptal etmek istediğimde, beni "Siparişlerim" sayfasına yönlendirdi, ancak burada bu siparişi göremedim. Yani, siparişlerim arasında bu alışveriş yok.
Kargo da görünüyor ama sorguladığımda hesabım da bu ürünleri sipariş kısmında göremiyorum dün iade etmek veya iptal etmek istediğim zaman beni siparişlerim sayfasına yönlendiriyor ancak siparişlerim arasında bu satın alım yok kaldırmışlar
Muhtemelen şöyle yapacağım: İki sipariş de gelirse, ikinci siparişi (69 ile biten ve siparişlerim kısmında görünen) iade edeceğim. Ancak şöyle bir problem var: İlk sipariş (34 ile biten) ile ilgili bir sorun yaşarsam, iade veya değişim işlemi yapamayabilirim çünkü siparişlerim kısmında görünmüyor.
Son olarak amazondan gelen mail - mail'de iptal edildiği yazmakta ancak edilmemiştir
Şimdi fark ettim ki, ilk verdiğim sipariş iptal edilmemiş ve ürünler kargoya verilmiş. Böylece aynı ürünlerden iki kez sipariş etmiş oldum. İlk siparişin sipariş numarası 34 ile bitiyor, ikinci kez aldığım siparişin numarası ise 69.
İlk sipariş (34 ile biten), hesabımda siparişlerim kısmında görünmüyor, ama kargo bilgilerine göre ürünler yolda. Dün bu siparişi iade etmek veya iptal etmek istediğimde, beni "Siparişlerim" sayfasına yönlendirdi, ancak burada bu siparişi göremedim. Yani, siparişlerim arasında bu alışveriş yok.
Kargo da görünüyor ama sorguladığımda hesabım da bu ürünleri sipariş kısmında göremiyorum dün iade etmek veya iptal etmek istediğim zaman beni siparişlerim sayfasına yönlendiriyor ancak siparişlerim arasında bu satın alım yok kaldırmışlar
Muhtemelen şöyle yapacağım: İki sipariş de gelirse, ikinci siparişi (69 ile biten ve siparişlerim kısmında görünen) iade edeceğim. Ancak şöyle bir problem var: İlk sipariş (34 ile biten) ile ilgili bir sorun yaşarsam, iade veya değişim işlemi yapamayabilirim çünkü siparişlerim kısmında görünmüyor.
Son olarak amazondan gelen mail - mail'de iptal edildiği yazmakta ancak edilmemiştir
Mesaj otomatik birleştirildi:
Eklemeyi unuttuğum kısım Müşteri hizmetleri üzerinden ürün bazlı veya sipariş üzerinden iletişime geçemiyorum, çünkü orada da ilk siparişlerim cıkmıyor.Dün gece 4 adet ürün siparişi verdim. Ancak sonrasında bir e-posta aldım; siparişimin kaldırıldığı belirtilmişti. Gerçekten de "Siparişlerim" kısmında bu siparişi göremiyorum, sadece "Harcamalar" kısmında sipariş numarası görünüyor. Sipariş numarasını sorguladığımda ise "Hesabınızdan kaldırdık" diye bir mesaj almıştım. Bu nedenle aynı ürünleri tekrar sipariş ettim.
Şimdi fark ettim ki, ilk verdiğim sipariş iptal edilmemiş ve ürünler kargoya verilmiş. Böylece aynı ürünlerden iki kez sipariş etmiş oldum. İlk siparişin sipariş numarası 34 ile bitiyor, ikinci kez aldığım siparişin numarası ise 69.
İlk sipariş (34 ile biten), hesabımda siparişlerim kısmında görünmüyor, ama kargo bilgilerine göre ürünler yolda. Dün bu siparişi iade etmek veya iptal etmek istediğimde, beni "Siparişlerim" sayfasına yönlendirdi, ancak burada bu siparişi göremedim. Yani, siparişlerim arasında bu alışveriş yok.
Kargo da görünüyor ama sorguladığımda hesabım da bu ürünleri sipariş kısmında göremiyorum dün iade etmek veya iptal etmek istediğim zaman beni siparişlerim sayfasına yönlendiriyor ancak siparişlerim arasında bu satın alım yok kaldırmışlar
Muhtemelen şöyle yapacağım: İki sipariş de gelirse, ikinci siparişi (69 ile biten ve siparişlerim kısmında görünen) iade edeceğim. Ancak şöyle bir problem var: İlk sipariş (34 ile biten) ile ilgili bir sorun yaşarsam, iade veya değişim işlemi yapamayabilirim çünkü siparişlerim kısmında görünmüyor.
Son olarak amazondan gelen mail - mail'de iptal edildiği yazmakta ancak edilmemiştir
Son düzenleme: