SelimAkoguz
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Haziran 2021
- Mesajlar
- 657
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 203
- İsim
- Selim
7 Eylül tarihinde Amazon'dan forumda indirimli şeklinde paylaşılan Samsung G65B monitörü satın aldım. Bana benim aldığım monitör yerine başka ürün gönderildi ve ellerinde ki stokların hepsini sattıkları için de değişim için beklemem gerektiğini söylediler. Bekle bekle yaklaşık 20 gün sonunda ellerine stok geldi ve ben ürünü paketleyip onlara geri yolladım. Ürün ellerine ulaşalı 1 haftayı geçti ve hala daha bırakın bana gelecek doğru ürünün kargolanmasını ürünü kontrol etmediler bile depoda bekliyormuş. Her sorduğumda sürekli işlemin hızlanması için depoya arka planda ilettik vs. diyorlar ama hiç bir şey hızlanmıyor. Pazar günü tekrardan bir amazon çalışanıyla iletişime geçtim ve bana dedi ki en geç Çarşamba günü daha geçi yok ürünün kargolanacağını söyledi. Bakın bakalım çarşamba bitti ve kargonun K'si bile yok Amazon tarafında. 7 Eylül tarihinde sipariş verdiğim ürüne erişemiyorum bile ve şimdi kontrol ettim Amazon'da o ürünün stoğu duruyor mu diye yine ürünün stoğu tükenmiş. Bunlar bence ürünü bana ayırmadılar tekrardan stokları bitirdiler ve beni tekrar stok yenilenmesi için bekletiyorlar bunun başka açıklaması olamaz rezillik. Monitörü aldığım zaman çok ufak fiyat farkıyla çok daha iyi bir monitör daha indirimdeydi fakat ben amazondan aldığım için, amazon kalitesinden dolayı ürünü iptal edip başka yerden o ürünü almakla uğraşmak istemedim ve o monitörü alamadım. En azından iptal etseydim o monitöre sahip olurdum şimdi monitörsüz bir şekilde beni bıraktılar ortada. Ben ne yapacağım, THH ile de gerçekten uğraşmak istemiyorum