Armutvelimon
80+ Bronze
- Katılım
- 28 Haziran 2022
- Mesajlar
- 563
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 158
- İsim
- musa
Hocam canı sıkılmış işsizin boş boş konu açmışAmazon'da mağdur olma ihtimaliniz çok düşük. Sadece kargo gecikti diye hesabınıza 10 TL - 20 TL indirim kuponu ekleyen, bazı ürünlerde iade bedelini gönderip, ürünü de sizden geri almayan bir firma. Zaten konu içerisinde yazdıklarınıza göre size hiç olumsuz cevap vermemişler. Yani size herhangi bir sorun yaşatmıyorlar, bir şekilde sorunu çözmeye çalışıyorlar ve sadece beklemeniz gerekiyor.
İşlem 11 Ağustos'ta onaylandı demişsin, yani Perşembe günü. Belki araya hafta sonu girdi diye depoda aksaklık olmuş olabilir. Bu Amazon ile alakalı bir olay değil. Amazon günde 100 kere de depoyu arasa, depodaki eleman/satıcı ürünü çıkartmadıktan sonra herhangi bir ilerleme olmaz.
Biraz daha bekleyin, beklerken de temsilcilere günlük olarak sorununuz ile ilgili hatırlatmada bulunun. "böyle böyle bir ürün vardı, ne durumda, ilgileniyor musunuz?" vs gibisinden. Amazon temsilcileri ile ne kadar kibar görüşürseniz, o kadar eli açık davranıyorlar.