Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Değişim Rezaleti

Armutvelimon

80+ Bronze
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
563
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
İsim
musa
Amazon'da mağdur olma ihtimaliniz çok düşük. Sadece kargo gecikti diye hesabınıza 10 TL - 20 TL indirim kuponu ekleyen, bazı ürünlerde iade bedelini gönderip, ürünü de sizden geri almayan bir firma. Zaten konu içerisinde yazdıklarınıza göre size hiç olumsuz cevap vermemişler. Yani size herhangi bir sorun yaşatmıyorlar, bir şekilde sorunu çözmeye çalışıyorlar ve sadece beklemeniz gerekiyor.
İşlem 11 Ağustos'ta onaylandı demişsin, yani Perşembe günü. Belki araya hafta sonu girdi diye depoda aksaklık olmuş olabilir. Bu Amazon ile alakalı bir olay değil. Amazon günde 100 kere de depoyu arasa, depodaki eleman/satıcı ürünü çıkartmadıktan sonra herhangi bir ilerleme olmaz.
Biraz daha bekleyin, beklerken de temsilcilere günlük olarak sorununuz ile ilgili hatırlatmada bulunun. "böyle böyle bir ürün vardı, ne durumda, ilgileniyor musunuz?" vs gibisinden. Amazon temsilcileri ile ne kadar kibar görüşürseniz, o kadar eli açık davranıyorlar.
Hocam canı sıkılmış işsizin boş boş konu açmış
 

bextrium

80+
Katılım
1 Ocak 2021
Mesajlar
448
Arkadaşlar babanızın şirketi değil boş yere savunmayın. Amazonda zaten yaşayabileceğiniz en büyük sorun bu tarz gecikme sorunudur, bana da bir kez olmuştu madur etmezler içiniz rahat olsun ancak gecikmeye yapabilecek bir şey yok.
Gördüğüm en efsane olay Amazon'a aitti. Hatta forumda bir arkadaş yazmıştı. Amazon Jp'den rx 6600 alıyor ama backplate kırık bi şekilde geliyor, kartın çalışmasında her hangi bir sorun yok. Amazon değişim yapmak yerine kırık ürün de sizde kalsın, yenisini gönderelim diyor. İnanılmaz😍
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,553
En İyi Cevap
1
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Alıntıyı görüntüle
Stokta yoktur. Belki yarın gelir belki yarından da yakın...
 

LaZz61

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
2,336
Dahası  
Reaksiyon skoru
963
İsim
mehmet ali oğuz
Bekletcekler 1 ay cvp da alamıcaksın sana öyle bir firma lazım kardeşim 😂 amazon ve rezillik görünce gülesim geliyor . Satıcı amazon değildir belki oda 4 gün için konu açmaya gerek yok yeri geliyor iade edip ürünü istemiyorlar.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Gördüğüm en efsane olay Amazon'a aitti. Hatta forumda bir arkadaş yazmıştı. Amazon Jp'den rx 6600 alıyor ama backplate kırık bi şekilde geliyor, kartın çalışmasında her hangi bir sorun yok. Amazon değişim yapmak yerine kırık ürün de sizde kalsın, yenisini gönderelim diyor. İnanılmaz😍
Hocam bu arada size kötü bir haberim var :D Bu amazona has bir durum değil yurt dışında çoğu firma böyle çalışıyor, Banggod ve Aliexpresste çokça yaşadım bu durumu. Paramız değerli olsa ve insanımız bu tür güzellikleri sömürmeseler ülkemizde de görebilirdik. Ayrıca zaten kırık ürünü bidaha satamayacakları için hem müşteri memnuniyeti sağlamış oluyorlar hemde böyle olayları her yerde anlattıkları için büyük reklam yapmış oluyorlar. Yani kazan-kazan.
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
Konuyu güncellemek için yazıyorum. Bugün yine müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüştüm. Ürünün cuma günü kargolanacağı söylendi bu sefer. Sürekli 24 saat diyip duruyorlardı. Bende daha fazla dayanamadım bildiğiniz dalga geçiyorlar değişimin iptalini ve ücret iadesini istedim. Değişim iptal edildi ücret iadesi bekliyorum. Ekran kartını başka bir yerden satın aldım. Cuma gününe kadar bekleseydim toplam bir haftadan fazla iş günü olarak bakarsak 7 iş günü beklemiş olacaktım. Yine gönderilip gönderilmeyeceği bile meçhul. Zaten bu süre bana göre fazlaca uzun. Tarafıma jelatinsiz belkide iade ürünü gönderiyorlar kart kusurlu çıkıyor. Günlerce parasini ödediğim kartı kullanamıyorum. 3 agustosta ödeme yaptım. 19 ağustosa kadar kart gönderilmiyor. Bu süre zarfinda kartı teknik servise versem 10 iş gününde tamir edilirdi. Size tavsiyem eğer ürün fiyatı çok artmadıysa amazondan değişim talep etmeyin süreç çok uzuyor. Sürekli oyalıyorlar, mağduriyetimin onlarda farkında hemen iade işlemlerini kabul ettiler işlerine geldi fiyatta arttığı için. Aynı zaman bahsettiğiniz gibi tarafıma mağduriyetten dolayı çek vs. tanımlanmadı. Firmayı çok abartılanlara neredeyse kusuru suçu bende bulacaklara duyurulur.
 
Son düzenleme:

Mert.k

80+ Bronze
Katılım
11 Ağustos 2022
Mesajlar
767
Gördüğüm en efsane olay Amazon'a aitti. Hatta forumda bir arkadaş yazmıştı. Amazon Jp'den rx 6600 alıyor ama backplate kırık bi şekilde geliyor, kartın çalışmasında her hangi bir sorun yok. Amazon değişim yapmak yerine kırık ürün de sizde kalsın, yenisini gönderelim diyor. İnanılmaz😍
Biraz fazla salladın sanki
 

ZgrSmsk0

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
1,362
Dahası  
Reaksiyon skoru
478
İsim
özgür şimşek
Konuyu güncellemek için yazıyorum. Bugün yine müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüştüm. Ürünün cuma günü kargolanacağı söylendi bu sefer. Sürekli 24 saat diyip duruyorlardı. Bende daha fazla dayanamadım bildiğiniz dalga geçiyorlar değişimin iptalini ve ücret iadesini istedim. Değişim iptal edildi ücret iadesi bekliyorum. Ekran kartını başka bir yerden satın aldım. Cuma gününe kadar bekleseydim toplam bir haftadan fazla 7 iş gün beklemiş olacaktım. Bu süre bana göre fazlaca uzun. Eğer ürün fiyatı çok artmadıysa amazondan değişim talep etmeyin süreç çok uzuyor. Sürekli oyalıyorlar, mağduriyetimin onlarda farkında hemen iade işlemlerini kabul ettiler işlerine geldi. Bahsettiğiniz gibi tarafıma mağduriyetten dolayı çek vs. tanımlanmadı.
ürünün fiyatı 10 tl arttı mı 10 tl lik kupon tanımlayan firma kaldı ki, ben ürünü almısım fiyat degismis tanımlamak zorunda degil. Diyorsunuz ki çek vs. tanımlamadı, ortada mağduriyet yok ki, sizin sabırsızlığınız var sadece. Eğer cuma günü de yola çıkmasa haklısınız ama dedikleri gibi depoya veya satıcıya müsteri hizmetleri müdahele edemez.
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
ürünün fiyatı 10 TL arttı mı 10 TL lik kupon tanımlayan firma kaldı ki, ben ürünü almısım fiyat degismis tanımlamak zorunda degil. Diyorsunuz ki çek vs. tanımlamadı, ortada mağduriyet yok ki, sizin sabırsızlığınız var sadece. Eğer cuma günü de yola çıkmasa haklısınız ama dedikleri gibi depoya veya satıcıya müsteri hizmetleri müdahele edemez.
Artık fiyat farkını verme tanımlama geri ödeme gibi bir işlemleri yok. Sabırsızlık falan yok. Aynı olay sizin başınıza gelse her aradığınızda müşteri hizmetleri 24 saat içerisinde kargoya verilecek dese. En sonunda bir temsilci cuma verilecek dese sizde sinir olursunuz. 3 ağustosta ödemesini yaptiğim ekran kartı 19 agustosta kargoya veriliyorsa bu süre az değil. Toplam 16 gün yapıyor. Bu süre zarfinda kartı garanti firmasına göndersem onarımı olacak bir sorun ise onarımı yapılırdı. Bunların yaptıkları sürekli 24 saat sonra kargoda diyip zaman vererek dalga geçmek oluyor. Bu arada benim çek vs. beklentim yok burada amazonu savunan bir kitle var saçma sapan onlar mağdur olursan çek tanımlarlar tarzı konuştu öyle bir durum söz konusu değil. Aynı zamanda dün gece amazondan philips 50pus8506 model televizyon satın aldım. 9789 TL fiyata sabah uyandığımda fiyatı 9499 TL idi aradaki fiyat farkını istedim tanımlamayacaklarını belirttiler. 7-8 saatte bu kadar düşüş fiyat dalgalanması normal mi dedim ses yok. Sipariş iptalini istedim tekrar sipariş vermek için hazırlanıyor aşamasında olduğundan iptal edemeyiz ürün kargoyla kapınıza gelince kabul etmeyin tekrar sipariş verin denildi. Aradaki fiyat farkını mi vermek mantıklı kargoyu kapıdan geri yollamak mi? Bu mu çözüm odaklı firma. Çok ironik. 7 saat önce aldığım tvyi 289 TL fazla fiyata aldım böylece.
 
Son düzenleme:

ZgrSmsk0

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
1,362
Dahası  
Reaksiyon skoru
478
İsim
özgür şimşek
Artık fiyat farkını verme tanımlama geri ödeme gibi bir işlemleri yok. Sabırsızlık falan yok. Aynı olay sizin başınıza gelse her aradığınızda müşteri hizmetleri 24 saat içerisinde kargoya verilecek dese. En sonunda bir temsilci cuma verilecek dese sizde sinir olursunuz. Bunların yaptıkları zaman vererek dalga geçmek oluyor. Bu arada benim çek vs. beklentim yok burada amazonu savunan bir kitle var saçma sapan onlar mağdur olursan çek tanımlarlar tarzı konuştu öyle bir durum söz konusu değil. Aynı zamanda dün gece amazondan philips 50pus8506 model televizyon satın aldım. 5789 TL fiyata sabah uyandığımda fiyatı 5499 TL idi aradaki fiyat farkını istedim tanımlamayacaklarını belirttiler. 7-8 saatte bu kadar düşüş fiyat dalgalanması normal mi dedim ses yok. Sipariş iptalini istedim tekrar sipariş vermek için hazırlanıyor aşamasında olduğundan iptal edemeyiz ürün kargoyla kapınıza gelince kabul etmeyin tekrar sipariş verin denildi. Aradaki fiyat farkını mi vermek mantıklı kargoyu kapıdan geri yollamak mi? Bu mu çözüm odaklı firma. Çok ironik. 7 saat önce aldığım tvyi 289 TL fazla fiyata aldım böylece.
bu kargo geldiginde geri yollayın olayı bütün firmalarda var sanırım bende sevmiyorum, boşuna kapıma geliyor geri gidiyor ama prosedürler işte. Aradaki fiyat farkıda maalesef tüm şirketlerde indirim olmadan ürünler daha ucuza satılıyor, önüne geçilmiyor. Özellikle özel indirim günlerinde bir çok ürün daha pahalı trendyol gibi yerlerde ama amazonun indirim yaptığı ürünlerde gerçekten indirim oluyor genelde senede 1-2 kere yapıyorlar zaten. Yaşadığınız tecrübe evet can sıkıcı ama hiçbir firma %100 ile hizmet veremez maalesef, piyango size vurmuş.
 

BERKANY

80+ Silver
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
4,302
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,364
Yaş
29
İsim
Berkay BABUCCU
Bende zamanında Crucial ram'ler indirime girmişti hatırlarsanız ondan aldım 2x8 şekilde.Tam 1 ay sonra geldi.Kargom Almanyadan norveçe gitti ordan Türkiyeye geldi oradan da bulunduğum yere.Bir ara iptal edeckler gibi oldu müsteri hizmetleriyle yazıştım dedim ben bu ürünü İSTİYORUM.SOnunda getirdiler.Amazon candır arada oluyor böyle saçma hatalar
 

L7vely

80+
Katılım
15 Ağustos 2022
Mesajlar
194
Dahası  
Reaksiyon skoru
70
İsim
Yamaç Ulus
Biraz fazla salladın sanki
Bir akrabam monitör aldı monitörde ölü piksel vardı ve orada kargoya vermede sıkıntı yaşadığı için monitörü geri almayıp monitörün parasını iade etmişlerdi sallamalık bir durum yok amazon bu konuda gerçekten üst seviyede bir marka
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,209
Mesajlar
9,185,248
Üyeler
161,252
Son üye
amelik22
Top Bottom