Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Değişim Rezaleti

Mert.k

80+ Bronze
Katılım
11 Ağustos 2022
Mesajlar
767
4 gün gülünç rakam isyan edecek kadar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ve Amazon fiyat farkını halledecem dediyse iade eder merak etme
4 gün gülünç mü 6 gündür kargo bekliyorum ben normalde 1 günde gelen kargolar yurtiçi kargo sağolsun yada adresi kim verdiyse teknobiyotik ten işlemci aldım 6 gündür benden 2 3 saat uzaklıkta ki bir ilçede. Daha bugün yönlendirme yaptılar yarın anca alırsınız dendi yarın 7. Gün Çin'den kargom daha hızlı geliyor
 

CptnAktaş

80+ Silver
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
2,109
Dahası  
Reaksiyon skoru
960
İsim
Samet Mustafa Aktaş
4 gün gülünç rakam isyan edecek kadar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ve Amazon fiyat farkını halledecem dediyse iade eder merak etme
o sıra gt 2 sistem için 20 gün bekleyen ben
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
4 gün gülünç mü 6 gündür kargo bekliyorum ben normalde 1 günde gelen kargolar yurtiçi kargo sağolsun yada adresi kim verdiyse teknobiyotik ten işlemci aldım 6 gündür benden 2 3 saat uzaklıkta ki bir ilçede. Daha bugün yönlendirme yaptılar yarın anca alırsınız dendi yarın 7. Gün Çin'den kargom daha hızlı geliyor
O kargo firmasının dandikliği. Sonuçta adamlar siparişi hazırlayıp firmaya teslim etmişler. Benim ürünümüde keşke hazırlayıp kargo firmasına teslim etseler de geç gelse. Günlerdir hazırlanıyor aşamasında ama kargoya verilen bir ürün yok.
 

Cesur49

80+ Bronze
Katılım
26 Kasım 2021
Mesajlar
615
Bu tür işler bazen gerçekten şans.
 

Mert.k

80+ Bronze
Katılım
11 Ağustos 2022
Mesajlar
767
O kargo firmasının dandikliği. Sonuçta adamlar siparişi hazırlayıp firmaya teslim etmişler. Benim ürünümüde keşke hazırlayıp kargo firmasına teslim etseler de geç gelse. Günlerdir hazırlanıyor aşamasında ama kargoya verilen bir ürün yok.
Onun bir süresi var 5 14 gibi bişey olması lazım seninkiyke olay bambaşka yurtiçi ile sürekli kargi alıyorum yazdıkları mahalle adının benim söylediğim le alakası yok
 

Armutvelimon

80+ Bronze
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
563
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
İsim
musa
Üslubunu doğru takın senin yaşıtın yok burada. Değişim iade yasal süresi 14 gün dediğin tüketici için 14 gün iade hakkın oluyor. Genel toplama bakarsak arızalı ürün gönderdikleri için 11 gündür kartsız durumdayım. 4 gündür iade onaylanmasına rağmen göndermiyorlar. Bu da gayet yeterli bir süre. Şimdi gidip az ötede kendin ağlayabilirsin.
Boş konu.
 

batuu123

80+ Bronze
Katılım
24 Aralık 2020
Mesajlar
1,266
Üslubunu doğru takın senin yaşıtın yok burada. Değişim iade yasal süresi 14 gün dediğin tüketici için 14 gün iade hakkın oluyor. Genel toplama bakarsak arızalı ürün gönderdikleri için 11 gündür kartsız durumdayım. 4 gündür iade onaylanmasına rağmen göndermiyorlar. Bu da gayet yeterli bir süre. Şimdi gidip az ötede kendin ağlayabilirsin.
umarım bi 15 gün daha gelmez kartın
 

edm321

80+ Bronze
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
1,281
Dahası  
Reaksiyon skoru
496
İsim
edm321
Daha bugün 7 Aylık ürünümü iade aldılar Amazon üstüne tanımam.Değişim işlemleri 14 gün sürüyor yani daha 4 gün olmuş ne bu agresiflik çözemedim sabredin derim yüksek ihtimallede geç gönderildiği için indirim kuponu felan tanımlarlar
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
umarım bi 15 gün daha gelmez kartın
Ergen seni bu yüzden bu forumu artık kullanmayı düşünmüyorum. Senin gibi ergenler yüzünden forumdaki benim gibi yaşı büyük kitle kaçıyor. Forum adminleride uyuyor. Abdullahın bu gibi ergen tayfaya karşı önlem alması lazım. Yoksa forum daha çok üye kaybeder.
 

rtxcan

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,427
Az sakin olun üstelik haftasonuna denk gelmiş bu 4 gün, ne kadar gergin insanlarsanız
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
Az sakin olun üstelik haftasonuna denk gelmiş bu 4 gün, ne kadar gergin insanlarsanız
Güzel kardeşim 26-27 yaşındaki insana kullandığı üsluba bak ağlaymış, inşallah gelmezmiş benzer durumu yaşayan var mı diye yaşadığım mağduriyeti anlattım. Kimse gelip burada bana hakaret ya da ergen gibi kelimeler kullansın diye açmadım konuyu. Yaşınız küçük olabilir ama kimse kimseye bu tarz laflar edemez. Bu saatten sonra forumu kullanmam. Çoluk çocuk ergen ergen anlaşsın buradaki tayfa benden bu kadar. Abdullah'ta diyordu yaş ortalamamız yükseliyor. Bu mu yükselmiş hali böyle giderse burası oyun parkına döner. Daha durmanın bir mantığı yok.
 

White Ravens

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,288
En İyi Cevap
5
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Amazon'da mağdur olma ihtimaliniz çok düşük. Sadece kargo gecikti diye hesabınıza 10 TL - 20 TL indirim kuponu ekleyen, bazı ürünlerde iade bedelini gönderip, ürünü de sizden geri almayan bir firma. Zaten konu içerisinde yazdıklarınıza göre size hiç olumsuz cevap vermemişler. Yani size herhangi bir sorun yaşatmıyorlar, bir şekilde sorunu çözmeye çalışıyorlar ve sadece beklemeniz gerekiyor.
İşlem 11 Ağustos'ta onaylandı demişsin, yani Perşembe günü. Belki araya hafta sonu girdi diye depoda aksaklık olmuş olabilir. Bu Amazon ile alakalı bir olay değil. Amazon günde 100 kere de depoyu arasa, depodaki eleman/satıcı ürünü çıkartmadıktan sonra herhangi bir ilerleme olmaz.
Biraz daha bekleyin, beklerken de temsilcilere günlük olarak sorununuz ile ilgili hatırlatmada bulunun. "böyle böyle bir ürün vardı, ne durumda, ilgileniyor musunuz?" vs gibisinden. Amazon temsilcileri ile ne kadar kibar görüşürseniz, o kadar eli açık davranıyorlar.
 

L3ON

80+
Katılım
17 Ocak 2021
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
135
İsim
Emir
Bu kadar da pimpirikli olunmaz ya.
 
Top Bottom