3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Amazon'da mağdur olma ihtimaliniz çok düşük. Sadece kargo gecikti diye hesabınıza 10 TL - 20 TL indirim kuponu ekleyen, bazı ürünlerde iade bedelini gönderip, ürünü de sizden geri almayan bir firma. Zaten konu içerisinde yazdıklarınıza göre size hiç olumsuz cevap vermemişler. Yani size herhangi bir sorun yaşatmıyorlar, bir şekilde sorunu çözmeye çalışıyorlar ve sadece beklemeniz gerekiyor.
İşlem 11 Ağustos'ta onaylandı demişsin, yani Perşembe günü. Belki araya hafta sonu girdi diye depoda aksaklık olmuş olabilir. Bu Amazon ile alakalı bir olay değil. Amazon günde 100 kere de depoyu arasa, depodaki eleman/satıcı ürünü çıkartmadıktan sonra herhangi bir ilerleme olmaz.
Biraz daha bekleyin, beklerken de temsilcilere günlük olarak sorununuz ile ilgili hatırlatmada bulunun. "böyle böyle bir ürün vardı, ne durumda, ilgileniyor musunuz?" vs gibisinden. Amazon temsilcileri ile ne kadar kibar görüşürseniz, o kadar eli açık davranıyorlar.