Çözüldü✓ Amazon Değişim Rezaleti

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
1,307
Reaksiyon skoru
722
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Screenshot_20220815-130905_Amazon Shopping.jpg
 
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Hocam adamlar haklı depoya nasıl müdahale etsinler yapacak bir şey yok, ekran kartı bu ve fiyatı da belli maksimum 1 haftada eline geçer kart. Ben şu ana kadar Amazon'un müşteri hizmetlerinden çok memnunum. Sorun onlarla alakalı olmasa bile canlı ekipleri kendileri de bir tüketici olarak size yazıyor ve çok sıcak kanlı bir şekilde sorununuzu anlıyor, raporluyorlar aynı zamanda da sorun için kendilerinde hiçbir sorun olmamasına rağmen defalarca özür diliyorlar. Ellerinden bir şey gelmediği sürece yapacak bir şey yok.
 
4 gün, 4 iş günü olarak mı?
 
Kaç gündür bekliyorsun ki
Hocam adamlar haklı depoya nasıl müdahale etsinler yapacak bir şey yok, ekran kartı bu ve fiyatı da belli maksimum 1 haftada eline geçer kart. Ben şu ana kadar Amazon'un müşteri hizmetlerinden çok memnunum. Sorun onlarla alakalı olmasa bile canlı ekipleri kendileri de bir tüketici olarak size yazıyor ve çok sıcak kanlı bir şekilde sorununuzu anlıyor, raporluyorlar aynı zamanda da sorun için kendilerinde hiçbir sorun olmamasına rağmen defalarca özür diliyorlar. Ellerinden bir şey gelmediği sürece yapacak bir şey yok.
4 agustostan beri elimde kart yok. 11 agustostan beri iade onaylanmasını rağmen gönderilmiyor. Beni müşteri hizmetlerinin sıcak kanlı olması falan bağlamıyor ki sorunumu çözemiyorlar. Bana söylenen iade onaylanır onaylanmaz ertesi gün kart gönderilir şeklindeydi. Sözünde duran bir firma göremedim. Ürün günlerdir stokta ve satılıyorken bana gönderilmemesi ya önemsenmedigim için yada fiyatı arttığı için stokları tüketip düşük fiyattan ücret iademi vermek istemeleri olabilir.
 
Hocam biraz daha sabırlı olun bu amazon yani öyle boş bir şirket değil size getirecektir bence
 
4 agustostan beri elimde kart yok. 11 agustostan beri iade onaylanmasını rağmen gönderilmiyor. Beni müşteri hizmetlerinin sıcak kanlı olması falan bağlamıyor ki sorunumu çözemiyorlar. Bana söylenen iade onaylanır onaylanmaz ertesi gün kart gönderilir şeklindeydi. Sözünde duran bir firma göremedim. Ürün günlerdir stokta ve satılıyorken bana gönderilmemesi ya önemsenmedigim için yada fiyatı arttığı için stokları tüketip düşük fiyattan ücret iademi verecekler.
Düşük fiyattan iadenizi verecek kadar bireysel bir konu olacağını sanmıyorum adamlar milyon dolarlarla çalışıyorken sizin maksimum 200-300 hadi bilemedin 500 liranızı n'apsın dostum sakin ol biraz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,158,854
Mesajlar
10,444,226
Üyeler
184,062
Son üye
sonsuz42
Geri
Top