White Ravens
80+ Platinum
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 11,288
- En İyi Cevap
- 5
Gereksiz yere sinir yapıyor ve olayları farklı aktarıyorsunuz.3 ağustosta ödemesini yaptiğim ekran kartı 19 agustosta kargoya veriliyorsa bu süre az değil. Toplam 16 gün yapıyor.
Boş koltukta 20 dk. otursanız ve biraz sakinleşseniz, muhtemelen bütün yorumlarınız ve tavrınız değişecektir.
Konu başında da dediğiniz gibi, 3 Ağustos'ta sipariş vermiş, ertesi gün teslim almışsınız.
Yani Amazon, 24 saatten daha kısa sürede satın aldığınız ekran kartını size teslim etmiş.
Aldığın üründe sorun olması başka bir konu. Olabilir, fabrikadan hatalı ürünler çıkabilir.
Fakat, size gelen üründe sorun olması Amazon ile alakalı bir durum değil. Çünkü o kartı üreten Amazon değil.
Buna rağmen müşteri olarak Amazon'a ulaşmışsınız, "aldığım kart bozuk çıktı" demişsiniz.
Amazon size "napim" dememiş. "İsterseniz değişim yapalım, fiyatı artmış olsa da sorun yaşamazsınız" demiş.
Devamında da "Gönderin kartı, depoda incelensin, 3 gün içinde onaylanır ve değişim ürünü gönderilir" demiş.
Siz de bunu kabul etmiş ve ürünü göndermişsiniz. 11 Ağustos'ta da gönderdiğin ürün incelenmiş ve işlemin onaylanmış.
Yani sadece 7 gün içinde kartı satın almışsınız, kart size teslim edilmiş, Kartın bozuk olduğunu görmüş Amazon'a ulaşmışsınız.
Amazon size kartı gönderin inceleyelim, mağdur olmazsınız demiş ve gönderdiğiniz kart ile ilgili işlem onaylanmış.
Yaşadığın sorunun da depo ile ilgili olduğunun bilgisi verilmiş ve sadece biraz sabretmen gerekiyormuş.
Ama o kadar takıntı-sinir yapıyorsun ki, buradaki üyeler düşüncelerinizin aksi yorumlar yazınca bile tavır alıyorsunuz.
Amazon bizim babamızın şirketi değil ki. Bize bir fayda sağlamıyor. Biz yaşadığımız, bildiğimiz şeyi söylüyoruz.
Ki kartı ilk satın aldığında "Tahmini teslim tarihi: 30 Ağustos-1 Eylül" yazsaydı, bu kadar sorun yaratmayacağına da eminim.