Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Değişim Rezaleti

White Ravens

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,288
En İyi Cevap
5
3 ağustosta ödemesini yaptiğim ekran kartı 19 agustosta kargoya veriliyorsa bu süre az değil. Toplam 16 gün yapıyor.
Gereksiz yere sinir yapıyor ve olayları farklı aktarıyorsunuz.
Boş koltukta 20 dk. otursanız ve biraz sakinleşseniz, muhtemelen bütün yorumlarınız ve tavrınız değişecektir.

1660673939415.png


Konu başında da dediğiniz gibi, 3 Ağustos'ta sipariş vermiş, ertesi gün teslim almışsınız.
Yani Amazon, 24 saatten daha kısa sürede satın aldığınız ekran kartını size teslim etmiş.
Aldığın üründe sorun olması başka bir konu. Olabilir, fabrikadan hatalı ürünler çıkabilir.
Fakat, size gelen üründe sorun olması Amazon ile alakalı bir durum değil. Çünkü o kartı üreten Amazon değil.

Buna rağmen müşteri olarak Amazon'a ulaşmışsınız, "aldığım kart bozuk çıktı" demişsiniz.
Amazon size "napim" dememiş. "İsterseniz değişim yapalım, fiyatı artmış olsa da sorun yaşamazsınız" demiş.
Devamında da "Gönderin kartı, depoda incelensin, 3 gün içinde onaylanır ve değişim ürünü gönderilir" demiş.
Siz de bunu kabul etmiş ve ürünü göndermişsiniz. 11 Ağustos'ta da gönderdiğin ürün incelenmiş ve işlemin onaylanmış.
Yani sadece 7 gün içinde kartı satın almışsınız, kart size teslim edilmiş, Kartın bozuk olduğunu görmüş Amazon'a ulaşmışsınız.
Amazon size kartı gönderin inceleyelim, mağdur olmazsınız demiş ve gönderdiğiniz kart ile ilgili işlem onaylanmış.
Yaşadığın sorunun da depo ile ilgili olduğunun bilgisi verilmiş ve sadece biraz sabretmen gerekiyormuş.

Ama o kadar takıntı-sinir yapıyorsun ki, buradaki üyeler düşüncelerinizin aksi yorumlar yazınca bile tavır alıyorsunuz.
Amazon bizim babamızın şirketi değil ki. Bize bir fayda sağlamıyor. Biz yaşadığımız, bildiğimiz şeyi söylüyoruz.
Ki kartı ilk satın aldığında "Tahmini teslim tarihi: 30 Ağustos-1 Eylül" yazsaydı, bu kadar sorun yaratmayacağına da eminim.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,886
En İyi Cevap
1
Artık fiyat farkını verme tanımlama geri ödeme gibi bir işlemleri yok. Sabırsızlık falan yok. Aynı olay sizin başınıza gelse her aradığınızda müşteri hizmetleri 24 saat içerisinde kargoya verilecek dese. En sonunda bir temsilci cuma verilecek dese sizde sinir olursunuz. 3 ağustosta ödemesini yaptiğim ekran kartı 19 agustosta kargoya veriliyorsa bu süre az değil. Toplam 16 gün yapıyor. Bu süre zarfinda kartı garanti firmasına göndersem onarımı olacak bir sorun ise onarımı yapılırdı. Bunların yaptıkları sürekli 24 saat sonra kargoda diyip zaman vererek dalga geçmek oluyor. Bu arada benim çek vs. beklentim yok burada amazonu savunan bir kitle var saçma sapan onlar mağdur olursan çek tanımlarlar tarzı konuştu öyle bir durum söz konusu değil. Aynı zamanda dün gece amazondan philips 50pus8506 model televizyon satın aldım. 9789 TL fiyata sabah uyandığımda fiyatı 9499 TL idi aradaki fiyat farkını istedim tanımlamayacaklarını belirttiler. 7-8 saatte bu kadar düşüş fiyat dalgalanması normal mi dedim ses yok. Sipariş iptalini istedim tekrar sipariş vermek için hazırlanıyor aşamasında olduğundan iptal edemeyiz ürün kargoyla kapınıza gelince kabul etmeyin tekrar sipariş verin denildi. Aradaki fiyat farkını mi vermek mantıklı kargoyu kapıdan geri yollamak mi? Bu mu çözüm odaklı firma. Çok ironik. 7 saat önce aldığım tvyi 289 TL fazla fiyata aldım böylece.
Sipariş hazırlanıyora geçtiğinde hiçbir firma prosedür gereği o aşamada iptal etmez. Kargo gelir iade edersiniz ironiklik bir durum yok yani prosedür böyle.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,209
Mesajlar
9,185,248
Üyeler
161,252
Son üye
amelik22
Top Bottom