Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Değişim Rezaleti

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
1,142
Dahası  
Reaksiyon skoru
642
İsim
Batuhan
Yok yani tedarik ettiği yerden bahsediyordum her neyse iade sürecinde az bekletir 5 6 günde almıştım bende.
Ben zaten iade sürecinde bekledim iadem onaylandı. 11 ağustosta benim sorunum değişim yapılacak ürünün gönderilmemesi. Sürekli her gün hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir diyip geçiştirmeleri.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Arkadaşlar babanızın şirketi değil boş yere savunmayın. Amazonda zaten yaşayabileceğiniz en büyük sorun bu tarz gecikme sorunudur, bana da bir kez olmuştu madur etmezler içiniz rahat olsun ancak gecikmeye yapabilecek bir şey yok.
 

hihihiha

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2021
Mesajlar
1,319
Ben zaten iade sürecinde bekledim iadem onaylandı. 11 ağustosta benim sorunum değişim yapılacak ürünün gönderilmemesi. Sürekli hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir diyip geçiştirmeleri.
Anladım dostum geçmiş olsun umarım çözülür. Amazon genelde böyle bir hata yapmaz depoda bir sorun olmuştur.
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
1,142
Dahası  
Reaksiyon skoru
642
İsim
Batuhan
Düşük fiyattan iadenizi verecek kadar bireysel bir konu olacağını sanmıyorum adamlar milyon dolarlarla çalışıyorken sizin maksimum 200-300 hadi bilemedin 500 liranızı n'apsın dostum sakin ol biraz
Ben sakinim sadece olumsuz durum yaşayan biri olarak amazonun kusursuz olmadığını kabul etmek gerek. Şikayetvara baktım değişim isteyip 1 haftadır ürünü gonderilmeyen bir sürü kişi var. Bence amazon değişim işini beceremiyor bilseydim ücret iademi ister. İade ettiğim gün aynı fiyattan satın alırdım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar babanızın şirketi değil boş yere savunmayın. Amazonda zaten yaşayabileceğiniz en büyük sorun bu tarz gecikme sorunudur, bana da bir kez olmuştu madur etmezler içiniz rahat olsun ancak gecikmeye yapabilecek bir şey yok.
Bende buna anlam veremiyorum. Kusursuz bir firma gibi davranıyorlar sadece ülkemizdeki diğer rezil firmalardan daha iyi ama kusursuz değil. Beklemedeyim.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Ben sakinim sadece olumsuz durum yaşayan biri olarak amazonun kusursuz olmadığını kabul etmek gerek. Şikayetvara baktım değişim isteyip 1 haftadır ürünü gonderilmeyen bir sürü kişi var. Bence amazon değişim işini beceremiyor bilseydim ücret iademi ister. İade ettiğim gün aynı fiyattan satın alırdım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesaj otomatik birleştirildi:


Bende buna anlam veremiyorum. Kusursuz bir firma gibi davranıyorlar sadece ülkemizdeki diğer rezil firmalardan daha iyi ama kusursuz değil. Beklemedeyim.
Hocam kusursuz değil ancak çok nadir problem yaşıyorsunuz. Ki zaten böyle bir problem olduğunda memnuniyetiniz açısından çek vs veriyorlar. En iyi firma olduğunu değiştirmiyor böyle küçük şeyler kimsenin sunmadığı ayrıcalıkları ve müşteri hizmetini sunuyorlar.
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
1,142
Dahası  
Reaksiyon skoru
642
İsim
Batuhan
Hocam kusursuz değil ancak çok nadir problem yaşıyorsunuz. Ki zaten böyle bir problem olduğunda memnuniyetiniz açısından çek vs veriyorlar. En iyi firma olduğunu değiştirmiyor böyle küçük şeyler kimsenin sunmadığı ayrıcalıkları ve müşteri hizmetini sunuyorlar.
Bakalım sorun çözülürse güncellerim.
 

POLAT ALEMDAR_

80+ Silver
Katılım
15 Mayıs 2021
Mesajlar
3,597
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Alıntıyı görüntüle
teknosadan 1 aydır iade bekliyorum,sanırım kazık atacaklar.
 

mkeskin0

80+
Katılım
26 Haziran 2022
Mesajlar
495
Ben ses kartım için iade talebi oluşturmuştum, ürünü istemeden iadesini gerçekleştirdiler. Amazon'dan yaşayabileceğiniz tek sorun gecikme sorunu olabilir. İçiniz rahat olsun, mağdur edeceklerini sanmıyorum. Ürün aynen elinize teslim edilir.
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
1,142
Dahası  
Reaksiyon skoru
642
İsim
Batuhan
Değişim iade yasal süresi 14 gün sen daha 4 gün olmuş burada ağlıyorsun araya haftasonu girdi iş günü bile sayılmıyor yani senin değişimin daha 1 gün olmuş
Üslubunu doğru takın senin yaşıtın yok burada. Değişim iade yasal süresi 14 gün dediğin tüketici için 14 gün iade hakkın oluyor. Genel toplama bakarsak arızalı ürün gönderdikleri için 11 gündür kartsız durumdayım. 4 gündür iade onaylanmasına rağmen göndermiyorlar. Bu da gayet yeterli bir süre. Şimdi gidip az ötede kendin ağlayabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,048,602
Mesajlar
9,435,815
Üyeler
166,407
Son üye
Ereilian
Top Bottom