Amazon'dan gamepad almıştım. Ürünün performansını beğenmediğim için iadeye gönderdim. Anlaşmalı olduğu kargo şirketi ile Amazon'un bana vermiş olduğu kod ile gönderim sağladım fakat ürün başka bir yere gitmiş. Karşı taraf da ürünü almadığı için şubede bekledikten 3 gün sonra tekrar Gönderim sağladığım şubeye geri geldi. Tekrar uğraşmak istemediğimden ürünü geri almak istediğimde sana veremeyiz ürünün 65 lira gibi bir kargo ücreti de var dediler. Amazon müşteri hizmetlerini aradığımda sorunun onlardan değil şubeden kaynaklı olduğunu söyledi. Şube de aksini söylüyor. Bu sorunla ilk kez karşılaşmıyoruz diyor.
Amazon'un bana başka dediği şey ise kargo ücretini ödeyin bize fişi mail olarak gönderim sağlayın Amazon hesabınıza çek olarak yatırım yapalım ve tekrardan iade kodu oluşturup gönderim sağlayın. Parayi ödemek istemediğimi belirttim o zaman aynı kod ile tekrar gönderim sağlayın diyor. Şu an ne yapmam gerek bu süreçte?
Amazon'un bana başka dediği şey ise kargo ücretini ödeyin bize fişi mail olarak gönderim sağlayın Amazon hesabınıza çek olarak yatırım yapalım ve tekrardan iade kodu oluşturup gönderim sağlayın. Parayi ödemek istemediğimi belirttim o zaman aynı kod ile tekrar gönderim sağlayın diyor. Şu an ne yapmam gerek bu süreçte?