kanka şöyle anlatayım çoğu kişi yazmıştır. amazon satın alırken ya seçenek sunar yada tek seçenek sunar. örn: alırken mng ile mi gönderelim 0 TL, yada X firmasıyla mı gönderelim şu kadar TL gibi. sen satın alırkne MNG seçimi yaptıysan bu sonradan değiştirilmiyor diğer firmalarda değiştirmiyor. ve müşteri temsilcisinede bağlansan şefede bağlansan bunun için kayıt açtık diyorlar fakat seçimine göre kargo süreci devam ediyor çünkü bu amazon 10 15 kişiye satış yapmıyor günlük yüzbinlerce sipariş çıkışları varki tek tek insanların kargo değişikliklerine yanıt veremiyor. vermedikleri içinde satın alım kısmında kargo seçimi koyuyor eğer senin bölgene destek varsa. hatta hepsiburadadan örnek vereyim ürünün ilanında yarın hepsijetle kapında yazıyor siparişi verirken altta dikkat etmezsen sana Aras veya başka bir kargoyala gönderiyor ve süreç uzuyor. yani ertesigün kapında yalan olabiliyor. bu kısımda amazonluk vah vha tüh tüh gibi bir şey ben göremedim. amazon babamında oğlu değil savunmam elin amerikanını. diğer indirim kısmında ise bende ekran kartı aldım 13 bin TL verdim kampanyaya girdi 2-3 gün içinde ve fiyatı 9 bin bandına düştü, aradaki tüm fiyat farkını anında hesabıma geri yatırdılar, yurtdışından mouse aldım bozuk çıktı ürün sizde kalsın iadenizi yapıyoruz dediler. yani fiyat ve masraf çıkan şeyler amazon baya tükecinin yanında olabiliyor. he yanında olmadığı durumlarda satıcı amazon gönderici amazon olmaması durumunda yaşaıyor. örn amazonda A firması satış yapıyor yurtdışından aldın bozuk geldi, ürün sizde kalsın diyemiyor.
amazondan dün itibari ile bir güç kaynağı sipariş etmiştim 12 bin lira üzerinden fakat aldıktan hemen sonra canlı sohbete bağlanarak kendilerine mng kargo ile bana gönderim sağlamamalarını çünkü yalansız samimi söylüyorum 10 tane ürün getirdilerse 10unu kırık getirmiş bir firmadır bu acaba kırık getirmez memnun eder mi? diye kafamda onu bile düşündürtmeyecek kadar travma etkisi bıraktıklarını söyleyebilirim dedimki kolay gelsinle gönderebilirmisiniz onlarda tabi ömer bey falan dediler kayıtda oluşturduklarına dair mail geldi buraya kadar hiçbir problem yok yarın oldu bugün bir bakıyorsun daha üzerinden 24 saat bile geçmemişken sipariş üzerinden fiyatı 2 bin lira düşürmüşler. ve mng kargo ile gönderim sağladıklarını gördüm beynime kan sıçradı amazondur bu çözer diyerek kendimi bir şekilde çözerler diye tatmin etmeye çalışıyordum sonrasında zaten hemen canlı sohbete bağlanarak sibel hanımla konu hakkında görüşmeye başladık ben bu dedikerimi aynen kendisine anlattım 10 15 dakika beni ekranlarımın açılmasını bekliyorum diyerek beni bekletti bu bekleme sırasında bile asla sakinliğimi bozmadım bana şu cevabı veriyorlar ürünü teslim almayın diyor bende diyorumki bu ürün daha yeni kargolanmış daha transferi bile olmayan ürünün iadesini neden yapamıyorsunuz dediğimde ise otomatik cevap şeklinde ürün tarafınıza geldiğinde teslim almadan iade edebilirsiniz diyor ben bu ürünün sorumluluğunu almadığımı adamlara ne kadar belirtsemde şuan adresime gelecek bir ürün olduğu için sorumlusu benim bu yaşanan durumla ilgili amazonun ben destek olacağını düşünmüşken her geçen gün amazonun dahada kötüye gittiğini farkettim amacım amazonu kötülemek değil sadece konu başlığnda görüldüğü gibi memnuniyetsizlik.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Konuyu okuyupta yeğeni yok amazondan olurmu diyip beni linçleyecek tayfa konudan uzak dursun lütfen.
Mesaj otomatik birleştirildi:
düzgünce konuyu okumuş adam durumu anlar zaten okumadan amazon yapmaz yazmayınız.
Amazondan yüzlerce siparişim oldu. Son zamanlarda MNG ile bende problem yaşıyorum. Değişime giden ürün özellikle başka kargoyla gelecek diye söyleyip not alsalarda yine aynı kargo ile geldi. Katalog hatasından dolayı aynı ürün 3 kere farklı geldi. Sonuç olarak çözüldü. Ama yapılabilecek bir şey yok. Söyledikleri gibi kapıdan almadan iade edersin. Sorumluluk sende olmaz. Bazı durumlarda kargoya verilmeyen ürün bile kargo bantında olduğu için iade olamayabiliyor. Amazon ilk başladıkları zamandan itibaren bazı iyi yönlerini kaybetmeye başladı ama bunun tüm sorumlusu Amazon'u sömürüp suistimal eden kullanıcılar. Ne rezillikler var. Adam Sıvı sabunu bile kalitesizi ile değiştirip iade ediyor. Daha az bile yaptıkları. Bu insanlar yaptıklarıyla daha kötü hizmeti hak ediyor. Sonuç olarak kurunun yanında yaşta yanar. Bilinçli kullanıcılar olarak bizde maalesef zarar görüyoruz. Sende de bir sıkıntı var. Bütün sıkıntılar seni buluyor. Biraz pozitif ol.
Amazondan yüzlerce siparişim oldu. Son zamanlarda MNG ile bende problem yaşıyorum. Değişime giden ürün özellikle başka kargoyla gelecek diye söyleyip not alsalarda yine aynı kargo ile geldi. Katalog hatasından dolayı aynı ürün 3 kere farklı geldi. Sonuç olarak çözüldü. Ama yapılabilecek bir şey yok. Söyledikleri gibi kapıdan almadan iade edersin. Sorumluluk sende olmaz. Bazı durumlarda kargoya verilmeyen ürün bile kargo bantında olduğu için iade olamayabiliyor. Amazon ilk başladıkları zamandan itibaren bazı iyi yönlerini kaybetmeye başladı ama bunun tüm sorumlusu Amazon'u sömürüp suistimal eden kullanıcılar. Ne rezillikler var. Adam Sıvı sabunu bile kalitesizi ile değiştirip iade ediyor. Daha az bile yaptıkları. Bu insanlar yaptıklarıyla daha kötü hizmeti hak ediyor. Sonuç olarak kurunun yanında yaşta yanar. Bilinçli kullanıcılar olarak bizde maalesef zarar görüyoruz. Sende de bir sıkıntı var. Bütün sıkıntılar seni buluyor. Biraz pozitif ol.
Seni memnun edebilecek bir firma olduğunu düşünmüyorum şu son açtığın konulardan sonra. Ürün indirime girdiğinde de sadece kampanya dönemlerinde indirime giren tutarı iade ediyor amazon eğer okumaya üşenmezsen çok rahat görürsün. Mng kargo olayı da ; satıcı aa ahmet bey aras istemiş ona arasla yollayım yapmaz doğal olarak. Anlaşmalı kargo hangisi ise onunla gönderir.
Seni memnun edebilecek bir firma olduğunu düşünmüyorum şu son açtığın konulardan sonra. Ürün indirime girdiğinde de sadece kampanya dönemlerinde indirime giren tutarı iade ediyor amazon eğer okumaya üşenmezsen çok rahat görürsün. Mng kargo olayı da ; satıcı aa ahmet bey aras istemiş ona arasla yollayım yapmaz doğal olarak. Anlaşmalı kargo hangisi ise onunla gönderir.
Seni memnun edebilecek bir firma olduğunu düşünmüyorum şu son açtığın konulardan sonra. Ürün indirime girdiğinde de sadece kampanya dönemlerinde indirime giren tutarı iade ediyor amazon eğer okumaya üşenmezsen çok rahat görürsün. Mng kargo olayı da ; satıcı aa ahmet bey aras istemiş ona arasla yollayım yapmaz doğal olarak. Anlaşmalı kargo hangisi ise onunla gönderir.
Madem anlaşmalı hangisi ise onla gönderiyorlar ozaman böyle bir şey yapamayız otomatik atıyor diyeceklet kardeşim saçma saçma konuşup benim canımı sıkma gaming gen konusunu diyorsan sana o sıvı soğutmayı 0 diye satarım iade edersen senle ozaman bozuşuruz madem beni memnun edecek bir firma yok
Seni memnun edebilecek bir firma olduğunu düşünmüyorum şu son açtığın konulardan sonra. Ürün indirime girdiğinde de sadece kampanya dönemlerinde indirime giren tutarı iade ediyor amazon eğer okumaya üşenmezsen çok rahat görürsün. Mng kargo olayı da ; satıcı aa ahmet bey aras istemiş ona arasla yollayım yapmaz doğal olarak. Anlaşmalı kargo hangisi ise onunla gönderir.
Son açtığım konuların hepsini takip ediyorsan haklı olduğumu görebilirsin boş yorum yapmışsın.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam ürün gelecek iade edicem ama sonuç olarak amazona güvenim sarsıldı
Mesaj otomatik birleştirildi:
Madem anlaşmalı hangisi ise onla gönderiyorlar ozaman böyle bir şey yapamayız otomatik atıyor diyeceklet kardeşim saçma saçma konuşup benim canımı sıkma gaming gen konusunu diyorsan sana o sıvı soğutmayı 0 diye satarım iade edersen senle ozaman bozuşuruz madem beni memnun edecek bir firma yok
Mesaj otomatik birleştirildi:
Boş boş konuşuyor sen gel 12 bin lira ver gaming genden 0 diye deformasyon ürünü kabul et bu nasıl bir zihniyet
Bak yine çingeneleştin Kimse ürünü kabul et demedi, iade de her ürün servise gider prosedür budur sen sana özel muamele gösterilmeyip direkt para iadesi yapmadıkları için çıldırmışsın.
Bak yine çingeneleştin Kimse ürünü kabul et demedi, iade de her ürün servise gider prosedür budur sen sana özel muamele gösterilmeyip direkt para iadesi yapmadıkları için çıldırmışsın.
Bak yine çingeneleştin Kimse ürünü kabul et demedi, iade de her ürün servise gider prosedür budur sen sana özel muamele gösterilmeyip direkt para iadesi yapmadıkları için çıldırmışsın.
Bak yine çingeneleştin Kimse ürünü kabul et demedi, iade de her ürün servise gider prosedür budur sen sana özel muamele gösterilmeyip direkt para iadesi yapmadıkları için çıldırmışsın.
Saldırgan bir tipsin, konuşma dilinde çok aşağılık muhtemelen ban yersin 2-3güne de temizlenir forum. Hadi özel muamele bekle firmalardan '' özel çocuk ".
Saldırgan bir tipsin, konuşma dilinde çok aşağılık muhtemelen ban yersin 2-3güne de temizlenir forum. Hadi özel muamele bekle firmalardan '' özel çocuk ".
hayırlısı olsun hata ettiğinizi düşünüyorsanız birdahaki sefere doğrusunu yapabilirsiniz. fanboy gibi sanki kendi firmasıymış gibi savunanlar evet var ama bu konuda memnuniyetsiz kalan çok azdır gibime geliyor.