Yardım Amazon tr memnuniyetsizliği.

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

Livaković

Cezalı
80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Reaksiyon skoru
1,360
amazondan dün itibari ile bir güç kaynağı sipariş etmiştim 12 bin lira üzerinden fakat aldıktan hemen sonra canlı sohbete bağlanarak kendilerine mng kargo ile bana gönderim sağlamamalarını çünkü yalansız samimi söylüyorum 10 tane ürün getirdilerse 10unu kırık getirmiş bir firmadır bu acaba kırık getirmez memnun eder mi? diye kafamda onu bile düşündürtmeyecek kadar travma etkisi bıraktıklarını söyleyebilirim dedimki kolay gelsinle gönderebilirmisiniz onlarda tabi ömer bey falan dediler kayıtda oluşturduklarına dair mail geldi buraya kadar hiçbir problem yok yarın oldu bugün bir bakıyorsun daha üzerinden 24 saat bile geçmemişken sipariş üzerinden fiyatı 2 bin lira düşürmüşler. ve mng kargo ile gönderim sağladıklarını gördüm beynime kan sıçradı amazondur bu çözer diyerek kendimi bir şekilde çözerler diye tatmin etmeye çalışıyordum sonrasında zaten hemen canlı sohbete bağlanarak sibel hanımla konu hakkında görüşmeye başladık ben bu dedikerimi aynen kendisine anlattım 10 15 dakika beni ekranlarımın açılmasını bekliyorum diyerek beni bekletti bu bekleme sırasında bile asla sakinliğimi bozmadım bana şu cevabı veriyorlar ürünü teslim almayın diyor bende diyorumki bu ürün daha yeni kargolanmış daha transferi bile olmayan ürünün iadesini neden yapamıyorsunuz dediğimde ise otomatik cevap şeklinde ürün tarafınıza geldiğinde teslim almadan iade edebilirsiniz diyor ben bu ürünün sorumluluğunu almadığımı adamlara ne kadar belirtsemde şuan adresime gelecek bir ürün olduğu için sorumlusu benim bu yaşanan durumla ilgili amazonun ben destek olacağını düşünmüşken her geçen gün amazonun dahada kötüye gittiğini farkettim amacım amazonu kötülemek değil sadece konu başlığnda görüldüğü gibi memnuniyetsizlik.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Konuyu okuyupta yeğeni yok amazondan olurmu diyip beni linçleyecek tayfa konudan uzak dursun lütfen.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

düzgünce konuyu okumuş adam durumu anlar zaten okumadan amazon yapmaz yazmayınız.
 
Amazon fiyat değişikliğini size iade eder. Birkaç ay önce aldığım ürün bile 5 TL düşünce 5 TL puan verdi. ( her satıcı da mı geçerli bilmiyorum ben satıcı olarak amazonu tercih ediyorum)
 
Amazonun müşteri hizmetleri tamamen temsilen koyulmuş kişiler bence. Hatta çoğunun bilgisi yok önündeki ekrandan kopyala yapıştır yaptıklarına %100 eminim. Senin benim bildiklerimden ekstra bildikleri bir şey yok. Bana sorsan direkt mng ile gelecek falan derdim boşuna kayıt oluşturdum vs. diye oyalamış :D İade etmekten başka çaren yok şu aşamada.
 
amazondan dün itibari ile bir güç kaynağı sipariş etmiştim 12 bin lira üzerinden fakat aldıktan hemen sonra canlı sohbete bağlanarak kendilerine mng kargo ile bana gönderim sağlamamalarını çünkü yalansız samimi söylüyorum 10 tane ürün getirdilerse 10unu kırık getirmiş bir firmadır bu acaba kırık getirmez memnun eder mi? diye kafamda onu bile düşündürtmeyecek kadar travma etkisi bıraktıklarını söyleyebilirim dedimki kolay gelsinle gönderebilirmisiniz onlarda tabi ömer bey falan dediler kayıtda oluşturduklarına dair mail geldi buraya kadar hiçbir problem yok yarın oldu bugün bir bakıyorsun daha üzerinden 24 saat bile geçmemişken sipariş üzerinden fiyatı 2 bin lira düşürmüşler. ve mng kargo ile gönderim sağladıklarını gördüm beynime kan sıçradı amazondur bu çözer diyerek kendimi bir şekilde çözerler diye tatmin etmeye çalışıyordum sonrasında zaten hemen canlı sohbete bağlanarak sibel hanımla konu hakkında görüşmeye başladık ben bu dedikerimi aynen kendisine anlattım 10 15 dakika beni ekranlarımın açılmasını bekliyorum diyerek beni bekletti bu bekleme sırasında bile asla sakinliğimi bozmadım bana şu cevabı veriyorlar ürünü teslim almayın diyor bende diyorumki bu ürün daha yeni kargolanmış daha transferi bile olmayan ürünün iadesini neden yapamıyorsunuz dediğimde ise otomatik cevap şeklinde ürün tarafınıza geldiğinde teslim almadan iade edebilirsiniz diyor ben bu ürünün sorumluluğunu almadığımı adamlara ne kadar belirtsemde şuan adresime gelecek bir ürün olduğu için sorumlusu benim bu yaşanan durumla ilgili amazonun ben destek olacağını düşünmüşken her geçen gün amazonun dahada kötüye gittiğini farkettim amacım amazonu kötülemek değil sadece konu başlığnda görüldüğü gibi memnuniyetsizlik.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Konuyu okuyupta yeğeni yok amazondan olurmu diyip beni linçleyecek tayfa konudan uzak dursun lütfen.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

düzgünce konuyu okumuş adam durumu anlar zaten okumadan amazon yapmaz yazmayınız.
Satıcı amazon mu
 
Amazon fiyat değişikliğini size iade eder. Birkaç ay önce aldığım ürün bile 5 TL düşünce 5 TL puan verdi. ( her satıcı da mı geçerli bilmiyorum ben satıcı olarak amazonu tercih ediyorum)
hiçbirşekilde iade edilmeyecek diyip konuyu kapattılar hocam bu yaşanan durumdan sonra ben artık nasıl amazonu tercih edebilirim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Satıcı amazon mu
Evet hocam ürünün linkini bırakıyorum ben aldığımda 12.181 liraydı şuanda 9.999 lira fiyatından satılıyor.

 
Geçen fare aldım 500 liraya iade etmek istedim fare hediyemiz olsun sizde kalsın ücreti iade ediyoruz dediler.
Ayrıca aldıktan sonra bir şey indirime girerse Amazon o parayı sana aktarıyor. Başka hangi firma bunu yapıyor?
 
Amazonun müşteri hizmetleri tamamen temsilen koyulmuş kişiler bence. Hatta çoğunun bilgisi yok önündeki ekrandan kopyala yapıştır yaptıklarına %100 eminim. Senin benim bildiklerimden ekstra bildikleri bir şey yok. Bana sorsan direkt mng ile gelecek falan derdim boşuna kayıt oluşturdum vs. diye oyalamış :D İade etmekten başka çaren yok şu aşamada.
İade edeceğim zaten hocamda anlamadığım konu şu anladım okeyde madem ürünün fiyatını düşüreceksin şimdi çoğu satıcı cumartesi günü kargoya vermez sabah saatlerinde bu adamlar çok dikkat ettim 9.999 olduğu anda sisteme kargoya verildi bilgisini girdiler burdanda şunu net olarak söyleyebilirimki amazon bunu planlamış amazon dedik güvenilir dedik mahalle bilgisayarcısı değil dedikçe adamlar her geçen gün memnuniyetsizlik arttırıyorlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçen fare aldım 500 liraya iade etmek istedim fare hediyemiz olsun sizde kalsın ücreti iade ediyoruz dediler.
Ayrıca aldıktan sonra bir şey indirime girerse Amazon o parayı sana aktarıyor. Başka hangi firma bunu yapıyor?
Dostum amazon guardlamana gerek yok madem çok sevdiğin amazon sana iade yapıyorsa bana neden iade yapmadı aradaki farkı 500 liranın lafını yapmayan adam 2 bin liranın lafını yapıyor ki onlar şirket olduğu için bir gidiyorsa 10 geliyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçen fare aldım 500 liraya iade etmek istedim fare hediyemiz olsun sizde kalsın ücreti iade ediyoruz dediler.
Ayrıca aldıktan sonra bir şey indirime girerse Amazon o parayı sana aktarıyor. Başka hangi firma bunu yapıyor?
Boş yere amazon guardlamaya gerek yok adamların tavrı ve verdiği bilgiler ortada şikayetvarda her firmayı şikayet edebileceğim aklıma gelirdi ama amazonun bu rezilliğini paylaşacağım hiç aklıma gelmezdi birazdan şikayet var üzerindende kayıt oluşturacağım
 
İade edeceğim zaten hocamda anlamadığım konu şu anladım okeyde madem ürünün fiyatını düşüreceksin şimdi çoğu satıcı cumartesi günü kargoya vermez sabah saatlerinde bu adamlar çok dikkat ettim 9.999 olduğu anda sisteme kargoya verildi bilgisini girdiler burdanda şunu net olarak söyleyebilirimki amazon bunu planlamış amazon dedik güvenilir dedik mahalle bilgisayarcısı değil dedikçe adamlar her geçen gün memnuniyetsizlik arttırıyorlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Dostum amazon guardlamana gerek yok madem çok sevdiğin amazon sana iade yapıyorsa bana neden iade yapmadı aradaki farkı 500 liranın lafını yapmayan adam 2 bin liranın lafını yapıyor ki onlar şirket olduğu için bir gidiyorsa 10 geliyor
Valla büyük şanssızlık olmuş geçmiş olsun. Bazı ürünlerde indirime girince kupon falan tanımlıyorlar onu sorsana bi bu üründe geçerli mi diye. Olmazsa mecbur iade maalesef.
 
arkadaslar amazona mng ile kargolamayın diyemezsiniz, bulundugun bölgedeki mng şubesini şikayet edebilirsin
 
İade edeceğim zaten hocamda anlamadığım konu şu anladım okeyde madem ürünün fiyatını düşüreceksin şimdi çoğu satıcı cumartesi günü kargoya vermez sabah saatlerinde bu adamlar çok dikkat ettim 9.999 olduğu anda sisteme kargoya verildi bilgisini girdiler burdanda şunu net olarak söyleyebilirimki amazon bunu planlamış amazon dedik güvenilir dedik mahalle bilgisayarcısı değil dedikçe adamlar her geçen gün memnuniyetsizlik arttırıyorlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Dostum amazon guardlamana gerek yok madem çok sevdiğin amazon sana iade yapıyorsa bana neden iade yapmadı aradaki farkı 500 liranın lafını yapmayan adam 2 bin liranın lafını yapıyor ki onlar şirket olduğu için bir gidiyorsa 10 geliyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Boş yere amazon guardlamaya gerek yok adamların tavrı ve verdiği bilgiler ortada şikayetvarda her firmayı şikayet edebileceğim aklıma gelirdi ama amazonun bu rezilliğini paylaşacağım hiç aklıma gelmezdi birazdan şikayet var üzerindende kayıt oluşturacağım
Canlı desteğe bağlan, ürünün 2 bin tl indirime girdiğini belirt.
Kargo konusunda da kuryenin önünde kutuyu aç.
 
Canlı desteğe bağlan, ürünün 2 bin TL indirime girdiğini belirt.
Kargo konusunda da kuryenin önünde kutuyu aç.
konuyu okurmusun?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

arkadaslar amazona mng ile kargolamayın diyemezsiniz, bulundugun bölgedeki mng şubesini şikayet edebilirsin
keyfimden amazona mng ile kargolama demedim zaten konuyu okursan anlayacaksınız hocam neden mng ile kargolamayın dediğimi beklemesine yine beklerdim ama tamamen sorumsuz ve ne ürün getirdilerse hepsi kırık deforme şekilde tarafıma ulaşıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Valla büyük şanssızlık olmuş geçmiş olsun. Bazı ürünlerde indirime girince kupon falan tanımlıyorlar onu sorsana bi bu üründe geçerli mi diye. Olmazsa mecbur iade maalesef.
aradaki zaman farkı için hiçbir şekilde destek olmayacaz diyorlar hocam ayrıca telefona çıkan kişinin konuşma tarzı ve üslupu hiç iyi değil tamamen soğukkanlı bir şekilde aradaki fiyat farkını kesinlikle iade etmeyeceğiz diyip beni acayip germişti telefonla arayacaklarını belirttikleri zaman amazonun durum hakkında yaşanan durum için özür dileyeceğini ne bileyim bir kupon vesaire bir şey vereceğini düşünürken yaşanan durum hiçte hoş değildi
 
konuyu okurmusun?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


keyfimden amazona mng ile kargolama demedim zaten konuyu okursan anlayacaksınız hocam neden mng ile kargolamayın dediğimi beklemesine yine beklerdim ama tamamen sorumsuz ve ne ürün getirdilerse hepsi kırık deforme şekilde tarafıma ulaşıyor.
Konuda sadece ürün kargodayken iade edememenden bahsediyorsun, hangi firma ürün kargodayken siparişi iptal ediyor? Trendyol, hepsiburada olsa gene aynı cevabı verecekler.
 
Konuda sadece ürün kargodayken iade edememenden bahsediyorsun, hangi firma ürün kargodayken siparişi iptal ediyor? Trendyol, hepsiburada olsa gene aynı cevabı verecekler.
konuda sadece kargodanmı bahsetmişim bak bakalım.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top