Neler Yeni

Yardım MEDIAMARKT Sinir Bozucu İade Sorunu

oaK´

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
8,598
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,229
İsim
Olcay akbulut
Mediamarkttan laptop almıştım bi haftayı geçiyor sanırım, ekranında sorun vardı. Konusunu açmıştım gören olmuştur belki.
O gün iade talebi oluşturdum ve 2 gün sonra iade kodu ile kargoya gittim, başta kod kabul edilmedi dendi ardından bi şekilde kargoya verdik şube halletti bi şekilde, sonra müşteri temsilcisini aradım hani böyle yaptık ama doğru mu vs. diye, müşteri bana kargoyu geri almamı ve teslim aldığım şubeye götürmem gerektiğini söyledi, kargoyu son dakika şube kapanmadan geri aldım ve teslim aldığım mağazaya doğru yola çıktım.


Mağzaya gittiğimde bana şubeden iade olamayacağını ve sadece servise yönlendirebileceğini söyledi... Israrla temsilcinin böyle söylediğini ifade ettim ancak adam almadı ürünü. Bende ***** yerine konmuş bir şekilde eve gittim ve geri müşteri temsilcisini aradım, bana kargoya teslim etmem gerektiğini söyledi :D :D :D bi adres verdi, o adrese gönderin yardımcı olacaklar dedi. Kargoyu o adrese tekrar yolladım aynı iade kodu ile, sonra ürün bana tekrar gönderildi, şifresi varmış...


Kağıt vardı içinde şifre yazıyordu, ve altında verilerimin silinmesi kabul ediyorum gibi bi şey yazmışım halbuki içinde veri filan yoktu sadece windows kurulum ekranında cihazı kapatma butonu koymadığı için zorunlu kurulum yaptım. Ve zorunlu kurulum olduğu içinde şifreyi geri kaldıramadım şifre kaldırma butonu yoktu yani.


Neyse cihazı tekrar sıfırladım kurulum ekranında cihazı kapatıp tekrar paketledim ve bugün tekrar kargoya gittim. Müşteri temsilcisi bana aynı kod ile gönderebileceğimi söyledi, denedik ancak olmadı şube bana kodun geçersiz olduğunu ve yeni bir kod almam gerektiğini söyledi. Müşteri temsilcisini aradım ve ALICI ÖDEMELİ ŞEKİLDE verilen adrese yollayabilirsiniz sorun olmaz dedi bir kaç kere onay almaya çalıştım sonuçta bi ücret çıkacaktı. Kadın sorun olmaz dedi bende tamam dedim adresi verdim kargoyu teslim ettim şubeye 117 TL ödeme çıktı.



Asıl sorum şu, şimdi iademi onaylar mı. Kargo ücreti çıkması ve alıcı ödemeli olması bi sorun yaratır mı? Başına hiç böyle bi durum gelen oldu mu

Allah çarpsın çok bunaldım müşteri temsilcileri de sürekli farklı bir şey söylüyor hayatımda bu kadar rezil bir temsilci donanımına sahip başka bir firma daha görmedim yok böyle bir şey ya
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eğer kargo bana tekrar iade olursa tüketici hakem heyetine başvursam iade mi hemen yaparlar mı bu arada onuda açıklarsanız çok iyi olur
 
Top Bottom