Stanley 1.3 termos aldım ve 2 gün sonra amazondan iade kodunu alarak iade ettim. Bugün MNG kargo şubesini iadeyi sorgulamak için aradım ve iade gereken yere varmış.
Sorun şurada amazonda " İade/Para İadesi Durumu " bastığım da alttaki resim çıkıyor (İade talebi oluşturduğum günde bu sayfa böyleydi). Herhangi bir bilgi yok, müşteri hizmetleri zaten yok.
Var mı benzer durum yaşayan ?
NOT = İade takip numarası falan da gelmedi ve Direkt müşteri hizmetleri kapalı şuan.
Sorun şurada amazonda " İade/Para İadesi Durumu " bastığım da alttaki resim çıkıyor (İade talebi oluşturduğum günde bu sayfa böyleydi). Herhangi bir bilgi yok, müşteri hizmetleri zaten yok.
Var mı benzer durum yaşayan ?
NOT = İade takip numarası falan da gelmedi ve Direkt müşteri hizmetleri kapalı şuan.