Neler Yeni

Amazon ve asus beni mağdur etti.

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,838
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Hocam sorun çıkmasın diye fazladan para verip asus vr amazon üzerinden aldım. Gerçekten pc ye küstüm evde yatıyor öyle ödevler haricinde dokunmuyorum pc ye. Rdr2 oynama hayalim vardı rdr yi 4k da açsam kaç fos alacağım ortada, 2k da acsam yiyeceğim fps drop ortada. Diyecek bir şey yok klasik türk milleti, ürünün ücretini aldın mı artık gerisi seni ilgilendirmiyor. Ya üst mercilere başvuracaksın uğraşacaksın ya da parasını verdiğin ürün bozuk diyip signeye çekeceksin ve oturacaksın. Gerçekten bu işte emeği geçen kimseye hakkım helal değil. Ürünü bir kez daha servise göndereceğim geri aynı gelirse sadece ödevler ve 4k da tek akıcı oynayabildigim oyun olan valorant dışında cihazı acmayacagim. Kendimi gerçekten kaziklanmis hissediyorum fakat elimden de hiçbir şey gelmiyor.
Üzücü bir durum, aynı sorunu her ay yaşıyorum. Esnafım ve sürekli teknolojik ürün alıyorum, mutlaka içlerinden bozuk ya da arızalı ürün çıkıyor ve hep bunlarla uğraşıyorum. Gerçekten son zamanlarda sorunlu aldığım ürün sayısı yüzdesel olarak iyice arttı. Son olarak HB üzerinden satıcısı HB, 2 hafta önce 4 adet anakart aldım. Birinin pinleri yamuktu, servise vermek yerine kendim düzelttim kullanıyorum sonra öbür anakartı açtım o da kısa devre yapıyordu, iade etmekle uğraşıyorum hala, diğer ikisinde bir sorun çıkarmadı. 4 tane aldığım ürünün 2 tanesinin arızalı çıkması ki %100 eminim bu ürünler kullanılıp iade edilmiş, büyük bir ihmalkarlık ya da üçkağıtçılık artık niyetlerini bilmiyorum ama hoş bir durum değil ve ben vakit kaybedip zarar ediyorum. Aldığım anakartların poşetleri ve kutuları deformeli idi. O yüzden seni iyi anlıyorum, umarım kısa sürede çözülür. Amazon'u sık sık ara rahatsız et, böyle yaparsan sonuç alırsın diye düşünüyorum. Bir de satıcı ile de iletişime geçtin mi? Satıcı ile aranızda çözebilirseniz iyi olur. Servisede yollarken içine CD /DVD Flash ne ise video at. Daha önce E.kartı konusunda benzer sorun yaşadım. Bu Arada Asus servisleri çok berbat haberin olsun. Ürünü iade almamak için analarını bile satarlar. 1080Ti E.kartım bozuldu oyunlarda crash yiyordum. Furmark yapıp, test OK diyip geri yolluyorlardı. Gerizekalıya anlatır gibi ben bu kartı oyun oynamak için aldım, saatlerce furmark testi yapmak için değil diyorum adamlar test ok diyordu neyse GERİZEKALI'YA anlatır gibi anlatmaya devam ettim ve 3-4 defa gönderdim. En son içine USB koydum vs crash yediğini görsünler diye anca öyle çözüldü. Bu arada ürünün linki var mı?
 

c0rbius

80+ Bronze
Katılım
8 Mayıs 2020
Mesajlar
549
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Çağan Mert Şimşek
Üzücü bir durum, aynı sorunu her ay yaşıyorum. Esnafım ve sürekli teknolojik ürün alıyorum, mutlaka içlerinden bozuk ya da arızalı ürün çıkıyor ve hep bunlarla uğraşıyorum. Gerçekten son zamanlarda sorunlu aldığım ürün sayısı yüzdesel olarak iyice arttı. Son olarak HB üzerinden satıcısı HB, 2 hafta önce 4 adet anakart aldım. Birinin pinleri yamuktu, servise vermek yerine kendim düzelttim kullanıyorum sonra öbür anakartı açtım o da kısa devre yapıyordu, iade etmekle uğraşıyorum hala, diğer ikisinde bir sorun çıkarmadı. 4 tane aldığım ürünün 2 tanesinin arızalı çıkması ki %100 eminim bu ürünler kullanılıp iade edilmiş, büyük bir ihmalkarlık ya da üçkağıtçılık artık niyetlerini bilmiyorum ama hoş bir durum değil ve ben vakit kaybedip zarar ediyorum. Aldığım anakartların poşetleri ve kutuları deformeli idi. O yüzden seni iyi anlıyorum, umarım kısa sürede çözülür. Amazon'u sık sık ara rahatsız et, böyle yaparsan sonuç alırsın diye düşünüyorum. Bir de satıcı ile de iletişime geçtin mi? Satıcı ile aranızda çözebilirseniz iyi olur. Servisede yollarken içine CD /DVD Flash ne ise video at. Daha önce E.kartı konusunda benzer sorun yaşadım. Bu Arada Asus servisleri çok berbat haberin olsun. Ürünü iade almamak için analarını bile satarlar. 1080Ti E.kartım bozuldu oyunlarda crash yiyordum. Furmark yapıp, test OK diyip geri yolluyorlardı. Gerizekalıya anlatır gibi ben bu kartı oyun oynamak için aldım, saatlerce furmark testi yapmak için değil diyorum adamlar test ok diyordu neyse GERİZEKALI'YA anlatır gibi anlatmaya devam ettim ve 3-4 defa gönderdim. En son içine USB koydum vs crash yediğini görsünler diye anca öyle çözüldü. Bu arada ürünün linki var mı?
Hocam ne Amazon ne de satıcı iade almayacağını kesin dille söyledi. Ben Asuman gönderirken video linkini de koydum fakat dediğiniz gibi win 11 atıp göndermişler bari driverları kursaydınız. İçeridekilerden daha fazla şey bildiğime yemin edebilirim. Ürünün linki yok çünkü ürün tükendi ama satıcı gpnteklonoji. Eğer ilk mesaja giderseniz de ürünün modelini görebilirsiniz. Peki ne yapmamı önerirsiniz. Thh ye gidemiyorum mahkemeye başvursam mı? Nasıl bir yol izlesem?
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,838
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Hocam ne Amazon ne de satıcı iade almayacağını kesin dille söyledi. Ben Asuman gönderirken video linkini de koydum fakat dediğiniz gibi win 11 atıp göndermişler bari driverları kursaydınız. İçeridekilerden daha fazla şey bildiğime yemin edebilirim. Ürünün linki yok çünkü ürün tükendi ama satıcı gpnteklonoji. Eğer ilk mesaja giderseniz de ürünün modelini görebilirsiniz. Peki ne yapmamı önerirsiniz. Thh ye gidemiyorum mahkemeye başvursam mı? Nasıl bir yol izlesem?
Ürün stokta olsa dediğim gibi yapabilirdin ama stokta olmaması kötü olmuş, ara ara stoğu kontrol et belki stoğa düşer. Bunun dışında sorun çözülene kadar servise yolla bu süre içinde de mahkemeye ver ama iyi bir avukata danışsan iyi olur, açacağın davanın türü önemli. Yankış yere açılırsa istenilen sonucu alamayabilirsin. Bir de şikayet var'a yazarsan diğer kullanıcılar için faydalı olur.
 

c0rbius

80+ Bronze
Katılım
8 Mayıs 2020
Mesajlar
549
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Çağan Mert Şimşek
Ürün stokta olsa dediğim gibi yapabilirdin ama stokta olmaması kötü olmuş, ara ara stoğu kontrol et belki stoğa düşer. Bunun dışında sorun çözülene kadar servise yolla bu süre içinde de mahkemeye ver ama iyi bir avukata danışsan iyi olur, açacağın davanın türü önemli. Yankış yere açılırsa istenilen sonucu alamayabilirsin. Bir de şikayet var'a yazarsan diğer kullanıcılar için faydalı olur.
Şikayetvar a yazdım bile bugün yayınlandı.
 

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
Hocam ne Amazon ne de satıcı iade almayacağını kesin dille söyledi. Ben Asuman gönderirken video linkini de koydum fakat dediğiniz gibi win 11 atıp göndermişler bari driverları kursaydınız. İçeridekilerden daha fazla şey bildiğime yemin edebilirim. Ürünün linki yok çünkü ürün tükendi ama satıcı gpnteklonoji. Eğer ilk mesaja giderseniz de ürünün modelini görebilirsiniz. Peki ne yapmamı önerirsiniz. Thh ye gidemiyorum mahkemeye başvursam mı? Nasıl bir yol izlesem?
Satıcı amazon olsaydı sorun yaşamazdın diye düşünüyorum. Tam ne kadar geçti bu arada. Normalde Amazonda 1 ay iade etme süresi var. Diğer satıcılarda da geçerli diye biliyorum. Geçerli değilse normaldir. Fakat bu biraz da satıcıya bağlı bir şey o ürünü geri iade almak zorunda değil. Amazon satıcıyla iletişim kurup iadeyi alıp almayacaklarını vs. soruyor. Daha önce kırık gelen ekran koruyucuda böyle olmuştu. Tabi 30k lık pc ile karşılaştırılamaz ama kurallar...
 

c0rbius

80+ Bronze
Katılım
8 Mayıs 2020
Mesajlar
549
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Çağan Mert Şimşek
Arkadaşlar yapmamı önereceğiniz ayar var mı?
 
Top Bottom