Neler Yeni

AmazonTR alışveriş pişmanlığım

OdinSonThoR

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
7,341
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,318
Konum
İstanbul, Üsküdar
İsim
Cemal Faruk Koçak
Selamlar size AmazonTR den yaptığım alışveriş sonrası yaşadığım pişmanlığı anlatacağım.
22 Mayısta Cloud 2 sipariş ettim 23ünde geldi.
5 hazirana kadarda maksimum 2-3 saat kullandım kumaş ped kullanıyorum bu arada.
Sonra haziran ayında arada cızırtı gibi bir şey oluyordu dip ses midir ne haltsa forumda konu gördüm işte garantiye gönderiyor yenisi geliyor sorun aynı cızırtı problemi bende göndereyim ne var dedim çünkü yeni gelen üründe sıkıntı olmadığına dair yazı gördüğüme eminim. ürünü 1,5 ay civarı kullandım sadece kumaş ped toz tutuyordu oda zaten normal.
Kulaklığı nasıl kullandığımı anlatmak isterim oyuncu koltuğumun üstüne asıyordum en üstüne koyuyordum masada fln değil asla yere düşmedi herhangi bir içecek vb dökmedim çizik dahi yoktu öyle diyeyim
Talep ilettim değişim istiyorum diye Amazon müşteri hizmetleri okey hala değişim gözüküyor ben talep açtım size whatsapp üzerinden ulaşacaklar tarih alacaklar dedi tamam dedim.
Ya o gün yada 1 gün sonra Aramnex sanal temsilcisi adlı bot ürünü almak için tarih istedi 18.07.2022 tarihini seçtim ama o tarihte gelmediler 1 gün sonra geldiler kapının önünden aldığım kutuya koydum kutu içeriğinde tek eksik 1 tane kağıttı oda kullanım kılavuzu fln değil bu fotoğraf gibi bir şey tam halde gönderdim.

Üzerinden yaklaşık 1 ay geçti ne olduğunu kendi gözümden anlatayım.
Kulaklığın 2-3 gün ila 1 hafta arası kontrolde olacağı söylenmişti tamam dedim sonrasında ne bir ileti ne bir mesaj geldi bende tatile çıktım tatilde çok rastgele maillere bakıyordum amazon iade anımsatıcısı mesaj göndermiş iade ettiniz mi gibisinden sonra mesajda gönderdiyseniz bu mesajı göz ardı edin kısmını gördüm.
Yani ürünümden ne bir mesaj ne bir sms ne bir mail aldım.
İstanbula dönmeden 2-3 gün önce amazon canlı destekle konuşup ürünümün durumu nedir bilgi almak istiyorum fln dedim
Ürün fazla kullanımdan aşırı kullanmadan iade alınmazmış ürünü 1,5 ay kullandım ve kullanım şeklim yemin ederim tertemizdi
Müşteri hizmetlerine yazdım tekrar kontrol edin üründe çizik dahi yok eğer pedlere bakıyorsa benden iyi bilirler kronik toz tutar o pedler dedim değişim olmuyorsa 15 ağustosta ürünümü geri gönderin evde olacağım dedim 5-6 gün önce yani tamam talep oluşturdum dedi tekrardan mutlu oldum çünkü drop plus kullanıyorum ve pedleri soyuldu kulak ağrısı ve baş ağrısı yapıyor yarın turnuvam var kulaklık lazım ve temazsızlık sorunu yaşıyorum Drop Plusta.
Bugün tekrar yazdım nerede ürün diye yeri hakkında bilgi almadım ama acelesi olduğundan öncelik istedim tamam dedi.
Ben bu ürünü prime ile aldım gönderirken yine prime vardı bu ay prime almadım zaten ürünü önceden aldım yine hızlı gelmesi gerekmiyor mu?
Aciliyeti olduğunu 5 gün önce söylemiştim zaten.
Ürünüm 1 aydır yok ve keşke oradan almasaydım bu kadar uğraşacağıma değmez dedim.
Bu kadar yazım hatası yaptıysam 15 gündür klavye tutmuyorum ondandır kb ii forumlar
 

Robin Buckley

80+ Silver
Katılım
14 Aralık 2020
Mesajlar
2,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,506
Konum
Upside Down
İsim
Çağrı
Instagram
balcikcagri
Steam
1152560674
Discord
Çağrı#6760
Bu şans işi dostum. Bir ürün kötü geldi diye diğer ürünlerin böyle olacak hali yok. Amazon dan milyon tane sipariş verdim hiç sıkıntı yaşamadım. Tamamen şansına bağlı
 

OdinSonThoR

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
7,341
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,318
Konum
İstanbul, Üsküdar
İsim
Cemal Faruk Koçak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4

Robin Buckley

80+ Silver
Katılım
14 Aralık 2020
Mesajlar
2,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,506
Konum
Upside Down
İsim
Çağrı
Instagram
balcikcagri
Steam
1152560674
Discord
Çağrı#6760

Kaan ÇABUK

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,270
En İyi Cevap
1
Ya siteden tekrar alışveriş yapacağım tabi ki yapacağım ama çok pişman oldm
hocam öyle maalesef, bende de trendyoldan çok iadem oldu mümkün olduğunca amazon ve hepsiburada tercih ediyorum o yüzden
 

SorryImSoBussy

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,178
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,961
İsim
HBE
Amazon un cloud 2 ürün bazında sorunlu zaten. Diğer hiçbir üründe sorun yaşamamama rağmen sadece cloud 2 de ciddi büyük sorunlar yaşadım. Zaman geçti artık.geç farkettim çünkü farkları. Yapacak bir şey yok benim içinde. Umarım en kısa sürede kulaklığın kavuşursun.
 
Katılım
25 Mayıs 2021
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Enes Aslan
Üzücü bir talihsizlik, diğer arkadaşlarında dediği gibi şans işi biraz. Mesela benimde arkadaşıma boş kutu gelmişti m2 ssd almıştı. Paketi açarken videoya çekmediği için ispatlayamadık ama gülünç ve üzücü bir şekilde sorunu da halledemedik ben o yüzden aldığım her ürününün kargo paketini açarken muhakkak video ile açıyorum. Eşime de aynı şekilde yaptırıyorum ki ekstra uğraşa değmeden videolu bir şekilde ispatlayabileyim.
 
Top Bottom