OdinSonThoR
80+ Gold
- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 7,341
- En İyi Cevap
- 1
Dahası
Selamlar size AmazonTR den yaptığım alışveriş sonrası yaşadığım pişmanlığı anlatacağım.
22 Mayısta Cloud 2 sipariş ettim 23ünde geldi.
5 hazirana kadarda maksimum 2-3 saat kullandım kumaş ped kullanıyorum bu arada.
Sonra haziran ayında arada cızırtı gibi bir şey oluyordu dip ses midir ne haltsa forumda konu gördüm işte garantiye gönderiyor yenisi geliyor sorun aynı cızırtı problemi bende göndereyim ne var dedim çünkü yeni gelen üründe sıkıntı olmadığına dair yazı gördüğüme eminim. ürünü 1,5 ay civarı kullandım sadece kumaş ped toz tutuyordu oda zaten normal.
Kulaklığı nasıl kullandığımı anlatmak isterim oyuncu koltuğumun üstüne asıyordum en üstüne koyuyordum masada fln değil asla yere düşmedi herhangi bir içecek vb dökmedim çizik dahi yoktu öyle diyeyim
Talep ilettim değişim istiyorum diye Amazon müşteri hizmetleri okey hala değişim gözüküyor ben talep açtım size whatsapp üzerinden ulaşacaklar tarih alacaklar dedi tamam dedim.
Ya o gün yada 1 gün sonra Aramnex sanal temsilcisi adlı bot ürünü almak için tarih istedi 18.07.2022 tarihini seçtim ama o tarihte gelmediler 1 gün sonra geldiler kapının önünden aldığım kutuya koydum kutu içeriğinde tek eksik 1 tane kağıttı oda kullanım kılavuzu fln değil bu fotoğraf gibi bir şey tam halde gönderdim.
Üzerinden yaklaşık 1 ay geçti ne olduğunu kendi gözümden anlatayım.
Kulaklığın 2-3 gün ila 1 hafta arası kontrolde olacağı söylenmişti tamam dedim sonrasında ne bir ileti ne bir mesaj geldi bende tatile çıktım tatilde çok rastgele maillere bakıyordum amazon iade anımsatıcısı mesaj göndermiş iade ettiniz mi gibisinden sonra mesajda gönderdiyseniz bu mesajı göz ardı edin kısmını gördüm.
Yani ürünümden ne bir mesaj ne bir sms ne bir mail aldım.
İstanbula dönmeden 2-3 gün önce amazon canlı destekle konuşup ürünümün durumu nedir bilgi almak istiyorum fln dedim
Ürün fazla kullanımdan aşırı kullanmadan iade alınmazmış ürünü 1,5 ay kullandım ve kullanım şeklim yemin ederim tertemizdi
Müşteri hizmetlerine yazdım tekrar kontrol edin üründe çizik dahi yok eğer pedlere bakıyorsa benden iyi bilirler kronik toz tutar o pedler dedim değişim olmuyorsa 15 ağustosta ürünümü geri gönderin evde olacağım dedim 5-6 gün önce yani tamam talep oluşturdum dedi tekrardan mutlu oldum çünkü drop plus kullanıyorum ve pedleri soyuldu kulak ağrısı ve baş ağrısı yapıyor yarın turnuvam var kulaklık lazım ve temazsızlık sorunu yaşıyorum Drop Plusta.
Bugün tekrar yazdım nerede ürün diye yeri hakkında bilgi almadım ama acelesi olduğundan öncelik istedim tamam dedi.
Ben bu ürünü prime ile aldım gönderirken yine prime vardı bu ay prime almadım zaten ürünü önceden aldım yine hızlı gelmesi gerekmiyor mu?
Aciliyeti olduğunu 5 gün önce söylemiştim zaten.
Ürünüm 1 aydır yok ve keşke oradan almasaydım bu kadar uğraşacağıma değmez dedim.
Bu kadar yazım hatası yaptıysam 15 gündür klavye tutmuyorum ondandır kb ii forumlar
22 Mayısta Cloud 2 sipariş ettim 23ünde geldi.
5 hazirana kadarda maksimum 2-3 saat kullandım kumaş ped kullanıyorum bu arada.
Sonra haziran ayında arada cızırtı gibi bir şey oluyordu dip ses midir ne haltsa forumda konu gördüm işte garantiye gönderiyor yenisi geliyor sorun aynı cızırtı problemi bende göndereyim ne var dedim çünkü yeni gelen üründe sıkıntı olmadığına dair yazı gördüğüme eminim. ürünü 1,5 ay civarı kullandım sadece kumaş ped toz tutuyordu oda zaten normal.
Kulaklığı nasıl kullandığımı anlatmak isterim oyuncu koltuğumun üstüne asıyordum en üstüne koyuyordum masada fln değil asla yere düşmedi herhangi bir içecek vb dökmedim çizik dahi yoktu öyle diyeyim
Talep ilettim değişim istiyorum diye Amazon müşteri hizmetleri okey hala değişim gözüküyor ben talep açtım size whatsapp üzerinden ulaşacaklar tarih alacaklar dedi tamam dedim.
Ya o gün yada 1 gün sonra Aramnex sanal temsilcisi adlı bot ürünü almak için tarih istedi 18.07.2022 tarihini seçtim ama o tarihte gelmediler 1 gün sonra geldiler kapının önünden aldığım kutuya koydum kutu içeriğinde tek eksik 1 tane kağıttı oda kullanım kılavuzu fln değil bu fotoğraf gibi bir şey tam halde gönderdim.
Üzerinden yaklaşık 1 ay geçti ne olduğunu kendi gözümden anlatayım.
Kulaklığın 2-3 gün ila 1 hafta arası kontrolde olacağı söylenmişti tamam dedim sonrasında ne bir ileti ne bir mesaj geldi bende tatile çıktım tatilde çok rastgele maillere bakıyordum amazon iade anımsatıcısı mesaj göndermiş iade ettiniz mi gibisinden sonra mesajda gönderdiyseniz bu mesajı göz ardı edin kısmını gördüm.
Yani ürünümden ne bir mesaj ne bir sms ne bir mail aldım.
İstanbula dönmeden 2-3 gün önce amazon canlı destekle konuşup ürünümün durumu nedir bilgi almak istiyorum fln dedim
Ürün fazla kullanımdan aşırı kullanmadan iade alınmazmış ürünü 1,5 ay kullandım ve kullanım şeklim yemin ederim tertemizdi
Müşteri hizmetlerine yazdım tekrar kontrol edin üründe çizik dahi yok eğer pedlere bakıyorsa benden iyi bilirler kronik toz tutar o pedler dedim değişim olmuyorsa 15 ağustosta ürünümü geri gönderin evde olacağım dedim 5-6 gün önce yani tamam talep oluşturdum dedi tekrardan mutlu oldum çünkü drop plus kullanıyorum ve pedleri soyuldu kulak ağrısı ve baş ağrısı yapıyor yarın turnuvam var kulaklık lazım ve temazsızlık sorunu yaşıyorum Drop Plusta.
Bugün tekrar yazdım nerede ürün diye yeri hakkında bilgi almadım ama acelesi olduğundan öncelik istedim tamam dedi.
Ben bu ürünü prime ile aldım gönderirken yine prime vardı bu ay prime almadım zaten ürünü önceden aldım yine hızlı gelmesi gerekmiyor mu?
Aciliyeti olduğunu 5 gün önce söylemiştim zaten.
Ürünüm 1 aydır yok ve keşke oradan almasaydım bu kadar uğraşacağıma değmez dedim.
Bu kadar yazım hatası yaptıysam 15 gündür klavye tutmuyorum ondandır kb ii forumlar