AMD Ekran Kart Seçiyorum

neden 9070xt nitro tercih etmiyorsunuz bence serinin en güzel kartı kablo derdi yok direkt gizli hali hazırda kullanıyorum.
Ben onu da düşündüm ama kasam kapalı ve RGB boşuna masraf oluyor bence RGB olmayan şeyler yada az olan şeyler arıyorum XFX RX 9070 XT Swift'te küçük bir parça RGB var keşke olmasa pahalı hale getiriyo 😥😭
 
ASUS TUF Gaming Radeon RX 9070 XT OC Edition 16GB GDDR6 256 Bit Ekran Kartı

XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT MAGNETIC AIR OC 16GB RGB GDDR6 256Bit AMD Ekran Kartı

Arasında seçim yapıcam sizce hangisi?
Üst seviye bir karta pek ihtiyacın olmuyor AMD kartlarda çünkü giriş seviyeler bile çoğu üst seviye ile eşit veya yakın oluyor.


Paran ile alabileceğin en iyi 9070xt bu daha fazla güç çekiyor ve daha serin çalışıyor ama 9070xt pulse de alabilirsin.
 
Öncelikle kendim asrock rt9070xt challenger kullanıyorum ve aşırı memnunum ama 48 k verip 9070xt almak çok mantıklı gelmedi bana 5070ti bulabilirsin diye düşünüyorum indirimde felan
 
9060xt gigabyte gaming oc dusunuyordum goruntusu icin ama cok mu ısınıyor diyorsunuz
overclok yapınca normal sıcaklık 70 ise hotpost 100 derece oluyor dıyebılırım baska gigabyt oc serısı kullanıyorum bende boyle ama amd ekran kartlarında hotpost sıcaklıgı 100 e kadar normal o yuzden bana normal gelıyor
 
ASUS TUF Gaming Radeon RX 9070 XT OC Edition 16GB GDDR6 256 Bit Ekran Kartı

XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT MAGNETIC AIR OC 16GB RGB GDDR6 256Bit AMD Ekran Kartı

Arasında seçim yapıcam sizce hangisi?
Eski Tuf kalmadı artık. Mercury tekler tuf'u.. ama başka modellere de bakmanı tavsiye ederim bütçene göre aşağı almak istersen..
 
Benim prime alma sebebim 22mayısta pctoplama sihirbazında anlık olarak fiyatın 26bine düşmesiydi, normalde 9060xt düşünürken birden 9070xt almış oldum, marka da asus olunca giriş seviyesi de belli bi kalitededir diye düşündüm.
Kötü demedik Dostum moralini bozma 10 tane en iyi futbol yıldızı arasında gibi düşün bu karşılaştirmayi yani kötü değil zaten fırsatta almışsın senin hevesini kırmayalım şimdi
 
Sadece bu 2 modelse XFX.

Asıl tavsiyem NİTRO alman olacaktır.
 
O kadar çok seçenek sundunuz ki başa dönmüş gibi oldum 🥲 listeye
sapphire nitro 9070 xt ve asrock rx9070xt eklendi (hala gönlüm XFX QUICK RADEON RX 9070 XT'ten yana kullanan kimse yok sanırım 😅)

Hep bir görüş ayrılığı oluyor niye böyle, oylama açsam nasıl olur yapabiliyor muyuz öyle bişy bu arada günaydın arkadaşlar 👋🏻
 
ASUS TUF Gaming Radeon RX 9070 XT OC Edition 16GB GDDR6 256 Bit Ekran Kartı

XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT MAGNETIC AIR OC 16GB RGB GDDR6 256Bit AMD Ekran Kartı

Arasında seçim yapıcam sizce hangisi?
kanka mantık dışı bir düşünce ya :D biri giriş seviye asus alınmaz diğeri tepe model denebilecek bir şey mercury al tabikide ama çok pahalı taichi modele bak birde akşam 22 lerde 40k ya düşüyor vatanda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O kadar çok seçenek sundunuz ki başa dönmüş gibi oldum 🥲 listeye
sapphire nitro 9070 xt ve asrock rx9070xt eklendi (hala gönlüm XFX QUICK RADEON RX 9070 XT'ten yana kullanan kimse yok sanırım 😅)

Hep bir görüş ayrılığı oluyor niye böyle, oylama açsam nasıl olur yapabiliyor muyuz öyle bişy bu arada günaydın arkadaşlar 👋🏻
kanka xfx de güzel ama çok pahalı indirime de girmiyor galiba o
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ha benim param çok orası sorun değil diyorsan göz zevkine uyanı al
 
Geri
Top