AFerhatBEY
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 216
- Reaksiyon skoru
- 67
Merhaba arkadaşlar dün radeon sürümümü 22.5.2 yaptım ve valoda çok drop yiyorum, acaba önereceğiniz stabil sürüm varsa link atarmısınız , ekran kartım asus rx 580 4gb
direk sürümümü düşüreyim yoksa ddu ile sıfırdanmı kurayımWHQL olan surumlere gec, 21.10.2 surumde de RX 500 serisinde sorun yoktu. Bulabilirsen onu da kurabilirsin.
teşekkür ederim sağolun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
direk sürümümü düşüreyim yoksa ddu ile sıfırdanmı kurayım
Aynen DDU ile temizleyip yeniden kurun.teşekkür ederim sağolun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
direk sürümümü düşüreyim yoksa ddu ile sıfırdanmı kurayım