Hala sonuçlanmaya Glorious mouse'den ötürü konu ve mesajlar beni istemsiz olarak tetikledi ve yazma gereksinimi duydum.
Öncelikle konu suistimale açık. Migros Airfryer olayında gördük, bedavadan reklam yaptılar. Bir çok sipariş geldi. Kimine ürün gitti, kimi thh'ye başvurdu vs.
Ben de şu an ki durum:1500 tl'lik mouse indirime girdi, 900 tl, 70 tl de kupon 830'ye aldım. 3 hafta sonra hala kargo çıkmayına benim sipariş noldu dedim, iptal ettiler.
Sebepsizce. 3 hafta boyunca ses yok, ben kk'ın ekstresini ödedim, kargo sorunca hemen iptal. Sonra ne oluyor? Parayı geri alıyorum 1 ay sonra. Oysa 500 tl verip 1500'e de alabilirdim ki sonra mouse 2000 tl oldu.
Bu tarz yapılan indirimler ve fırsatlar alan kişiyi mağdur etmemeli. Benim hatam yok, fiyatı ben girmiyorum. Bir zahmet satış yapacak firma da ürün kodunu, ürün fiyatını doğru şekilde girsin.
Konu aslında çok uzun, büyük firmaların kur artışı, enflasyon ayağına yaptıkları karlar ortada. Olan garibana, asgari ücretliye, orta gelirliye oluyor
Kimse kusura bakmasın, herkesin görebileceği bir şekilde fiyatı girdiğin sisteme fiyatı yanlış giriyorsan da bir zahmet hata yapan hatasının sonucuna katlansın.
Eğer bu bir ticaretse, malı satanın beyan ettiği fiyat neyse odur. Gereğini firma yapmakla yükümlüdür.
Yıllık 12m usd cirom olan geniş bir bölgeye baktığım, yurt dışı satış müdürü olarak görev yapıyorum. Biz fiyatı 5 usd yanlış hesaplasak, eur/usd paritesi 100 baz puan değişse 2500-3000 dolar minimum kaybımız oluyor. Kimseden ek ödeme talep etmiyoruz, ticaret bu diyoruz ve zararı kabul edip önümüze bakıyoruz.
Hakkınızı arayın, saygılar.
Edit: Yazım hatası