anakart önerisi lazım

ryzen 5 7600 aldım anakart bakıyorum 5-6 arası
https://www.n11.com/urun/asrock-b65...a8E6oNNJULk2T-UnxSkG-njNuPK8X958aAv5-EALw_wcB
bunu gördüm internette türkçe yorumlarını bulamadım 7200 tam veriyormu bikmiyorum birde ram ve soğutuvu önerisi yaparsanız iyi olur
 
Bu nasıl fiyatı 500tl aşıyor ama o civarda bi bu var
kanka benim attığım ile arasında nasıl bir fark var o aradaki 2k lık fiyata değer mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kendi kullandığın anakarttan memnunmusun kanka
 
ryzen 5 7600 aldım anakart bakıyorum 5-6 arası
https://www.n11.com/urun/asrock-b65...a8E6oNNJULk2T-UnxSkG-njNuPK8X958aAv5-EALw_wcB
bunu gördüm internette türkçe yorumlarını bulamadım 7200 tam veriyormu bikmiyorum birde ram ve soğutuvu önerisi yaparsanız iyi olur
Bence bu anakarta bak. https://www.incehesap.com/gigabyte-b650m-k-ddr5-gaming-anakart-fiyati-62921/ RAM olarak 6400 MHz üstü almana gerek yok.
RAM olarak buna bakılabilir: https://www.banayeni.com/xpg-lancer...6400c3216g-dclabk-ram-by-4905922?ilan=2514366
Soğutucu olarak bir tavsiyem yok.
 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kanka benim attığım ile arasında nasıl bir fark var o aradaki 2k lık fiyata değer mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kendi kullandığın anakarttan memnunmusun kanka
Memnunum çok iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Memnunum çok iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cl 40 ram ne xd hurdacıya versen almaz
 
AMD işlemci kullanılan DDR5 MSI anakart = 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Boş yorum.
7800x3d ile b650 tomahawk kullanıyorum 6400mhz cl32 ramle sorunsuz.
Arkadaşım.soruna gelecek olursan söylediğin işlemciye oc düşünmüyorsun giriş çıkış porrtlari m2 ve ram yuvaları sana yeterli geleni seçebilirsin. Asrockta iyidir
 
C4, Çöp Gibi Bilgi İçermeyen Tabirler
Ne alaka? Ben kullanıyorum r 7600 ile en ufak zerre problem yaşatmadı msi . Ne yani bu marka boklama dürtüsü?
expo açınca pc nin 1dk da açılması ve manyak gibi stabilite sorunları olması dışında sıkıntı yok, neredeyse herkeste olan bir sorun eğer nette aratırsan görürsün. Benim burda konuşmam bile hata xd çoğunuzun bir şey bildiği yok da zaman öldürüyorum işte napim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merak etme sana vermezler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Cahil işte muhattap olma boşver
verseler almam zaten napıcam o çöpü xd 500tl daha az vercem diye kaybettiğin performans ve akıcılığın haddi hesabı yok
 
expo açınca pc nin 1dk da açılması ve manyak gibi stabilite sorunları olması dışında sıkıntı yok, neredeyse herkeste olan bir sorun eğer nette aratırsan görürsün. Benim burda konuşmam bile hata xd çoğunuzun bir şey bildiği yok da zaman öldürüyorum işte napim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


verseler almam zaten napıcam o çöpü xd 500tl daha az vercem diye kaybettiğin performans ve akıcılığın haddi hesabı yok
Ne alaka 7600x işlemci ile msi anakart kullanıyorum 16 sn de pc açılıyor. Daha önce Asus b650m plus kullandım çekmediğim çile kalmadı. Armoury Crate güncellemesinden pc yi kullanamıyorduk. Bİr güncelleme atarlar fanlar stabil çalışmaz, sonra düzelttik derler bios sıfırlanır. Şu anda nasıldır bilmiyorum ama MSİ AM5 te Gayet stabil performans veriyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,678
Mesajlar
11,069,650
Üyeler
197,959
Son üye
gursoyakin
Geri
Top