Hasan Pettigrevs
80+
- Katılım
- 13 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 28
- Reaksiyon skoru
- 4
Önceden bi hazır sistem sipariş etmiştim bugün elime ulaştı ve gerek işletim sistemi olsun gerek biosu olsun güncel bir şekilde veya hiç gönderilmemiş. Her neyse bilgisayarcıya götürdüm aradaşlar ve anakartımın iyi olmadığını sorun olabileceğini overlock yapılamayacağını söyledi 1600 mhz de çalışacağını söyledi doğal olarak ramlerde öyle çalışacakmış. Anakartımın modeli ise Biostar B450M. Eğer overlock yapılırsa ekran kartının bozulacağını söyledi. 8×2 ram var 3200 mhz ve ben satın alırken anakartda 3200 mhz olduğu yazıyordu ikisi bir kullanayım diye almıştım ama bilgisayarcı böyle diyince doğal olarak moralim bozuldu sizin fikriniz nedir cevaplarsanız çok sevinirim