Venzyq
80+
- Katılım
- 30 Nisan 2023
- Mesajlar
- 417
- Reaksiyon skoru
- 158
Merhaba hocalarım.
Yaklaşık 20 gündür kullandığım sistemde bugün gözüme bir şey çarptı. ROG Strix B550M-A anakartın en alttaki "ADD GEN 2" pininde 4 sloktun 3 ünün girişi oldupunu gördüm. Acaba normal mi? Yoksa kırılmış mı? Kırıldıysa ne işe yarar ve çok gerekli mi, iade vs. Etmemiz gerekir mi?
Resim eklenmedi birazdan ekleyeceğim
Yaklaşık 20 gündür kullandığım sistemde bugün gözüme bir şey çarptı. ROG Strix B550M-A anakartın en alttaki "ADD GEN 2" pininde 4 sloktun 3 ünün girişi oldupunu gördüm. Acaba normal mi? Yoksa kırılmış mı? Kırıldıysa ne işe yarar ve çok gerekli mi, iade vs. Etmemiz gerekir mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Resim eklenmedi birazdan ekleyeceğim