Anormal mi ? Normal mı ? Ram kullanımı.

COD WW2 de tek başına 13 gb RAM yediğini biliyorum da gta da böyle olduğunu bilmiyordum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bilemedim bütün ayarlar ultrada ama ondan olabilir mi ?
normal bunlar online oynuyormuşun online da fazla kişi olduğu zaman fps düşer ve map'in gözükmesi için ram lazım normal yani
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,359
Mesajlar
11,086,880
Üyeler
198,305
Son üye
recpboz36
Geri
Top