AÖL VE MESEME AYNI ANDA GİTMEM PROBLEM OLURMU

YasinAcarK

80+ Bronze
Katılım
5 Ağustos 2022
Mesajlar
804
Reaksiyon skoru
373
AÖL VE MESEME AYNI ANDA GİTMEM PROBLEM OLURMU ÇÜNKÜ AÖLDE ŞUAN 11 İM AMA MESEME GEÇERSEM MESEMDE 10 DAN BAŞLARMIŞIM YANİ DÖNEM BAŞLAYINCA AÖLDE 12 MESEMDE 10. SINIF BAŞLARIM SENE SONU YKS İÇİN PROBLEM YARATIRMI ?
 
oluyor dediler ama bilmiyorum emin olmadığım için soruyorum zaten boşuna senelerimi yakamam üniye gitmem gerek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


oluyomuş sanırım
Bunu cimere bir yaz sor bakalım ne diyecekler. Şaşırdım doğrusu o zaman ben boşuna meslek lisesinde okuyorum açığa geçip çok rahat meslek diploması alınıyormuş. 2 diploma olarak verildiğini söylüyor adam sen mezun olduğunda açık lise mezunu olarak sayılacaksın. Bu mantıkla baktığında 2 diplomadan 1 tanesini almış biri olarak üniversite girişinde sorun yaşamazsın.
 
Bunu cimere bir yaz sor bakalım ne diyecekler. Şaşırdım doğrusu o zaman ben boşuna meslek lisesinde okuyorum açığa geçip çok rahat meslek diploması alınıyormuş. 2 diploma olarak verildiğini söylüyor adam sen mezun olduğunda açık lise mezunu olarak sayılacaksın. Bu mantıkla baktığında 2 diplomadan 1 tanesini almış biri olarak üniversite girişinde sorun yaşamazsın.
bro valla anlamadım bende adam diyorki mesem ve aöl ilede görüştük diyor meb ile görüşmüşler hem yalan olamaz herhalde
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,119
Mesajlar
11,084,429
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top