apple watch se şarj önerileri

Juiclair0

Cezalı
80+ Silver
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
3,364
Reaksiyon skoru
1,921
Arkadaşlar apple watch se aldım ama şarjı sanki bi tık hızlı gidiyor, fazlada anlamıyorum ilk kez kullanıyorum. Arka planda kapatmam gereken şarj yiyen konum vesaire gibisinden kapatabileceğim şeyler var mı ?
 
Şarjı ortalama 1 gün gidiyor hocam. Her gün akşam şarja takmak gerekiyor. Eğer 1 günden kısa gidiyorsa (örneğin sabah şarjdan çektin, akşam 5'te şarjı bittiyse) o zaman bir şeyleri kapatırsın.

Bir de ilk günler batarya daha oturmamış olur. 1 haftalık kullanımdan sonra daha net anlaşılır.
 
Şarjı ortalama 1 gün gidiyor hocam. Her gün akşam şarja takmak gerekiyor. Eğer 1 günden kısa gidiyorsa (örneğin sabah şarjdan çektin, akşam 5'te şarjı bittiyse) o zaman bir şeyleri kapatırsın.

Bir de ilk günler batarya daha oturmamış olur. 1 haftalık kullanımdan sonra daha net anlaşılır.
1 aylık cihaz aldım hocam 30.06 fatura tarihli yani oturmuştur büyük ihtimal. 300tlye aldığım mi band 6 14 gün falan gidiyordu 5k verdiğim saat 1 gün gidince garibime geldi o yüzden sordum.
 
1 aylık cihaz aldım hocam 30.06 fatura tarihli yani oturmuştur büyük ihtimal. 300tlye aldığım mi band 6 14 gün falan gidiyordu 5k verdiğim saat 1 gün gidince garibime geldi o yüzden sordum.
Anladım hocam. Bileklikle bunu bir tutmamak lazım. Apple Watch'lar böyle maalesef, aşırı işlevli cihazlar ama pilleri birçok işlevden kıssan bile max 1.5 gün. Nabız takip sıklığını azaltabilirsin eğer bir kalp rahatsızlığın aritmin falan yoksa. Ekran parlaklığını azaltabilirsin. Saate gelecek gereksiz bildirimleri kapatabilirsin.
 
Anladım hocam. Bileklikle bunu bir tutmamak lazım. Apple Watch'lar böyle maalesef, aşırı işlevli cihazlar ama pilleri birçok işlevden kıssan bile max 1.5 gün. Nabız takip sıklığını azaltabilirsin eğer bir kalp rahatsızlığın aritmin falan yoksa. Ekran parlaklığını azaltabilirsin. Saate gelecek gereksiz bildirimleri kapatabilirsin.
anladım teşekkür ederim dostum
 
Sen 5k para ver, şarjın çok gitmesi için özellik kapat sat gitsin.
 
Çok fazla gitmiyor sarjı zaten

2 günde bir sarj ediyorum ben se 44 mm kullanıyorum
 
Geri
Top