Arabam sabah çok geç çalışıyor ve sola dönerken stop ediyor

Aynen basınç düşükse ondan sabah zor çalışıyordur büyük ihtimal
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bir de yavaş dönünce bu sorun olmuyor demiştiniz hatırladığım kadarıyla. O da bu ihtimalin olma olasılığını güçlendiriyor
aynen öyle kanka basınçtan alakalı ancak pompa mı regülatör mü orasını bilmiyorum Obd II cihazı ile kontrol yapılabiliyor mu acaba bir bilgin var mı?
 
aynen öyle kanka basınçtan alakalı ancak pompa mı regülatör mü orasını bilmiyorum Obd II cihazı ile kontrol yapılabiliyor mu acaba bir bilgin var mı?
Hocam pek bilgim yok yalan olmasın. Bütçe yeterse benzin deposu tam dolu ya da tama yakınken sola döndüğünüzde sorun düzeliyorsa sorunun pompadan olma ihtimali çok daha yüksek olur diye düşünüyorum
 
Hocam pek bilgim yok yalan olmasın. Bütçe yeterse benzin deposu tam dolu ya da tama yakınken sola döndüğünüzde sorun düzeliyorsa sorunun pompadan olma ihtimali çok daha yüksek olur diye düşünüyorum
depo yarımken sola dönme sorunu yoktu istop etmiyordu çalışma da normal sayılırdı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ulan hep geely falan bakıyordum artık sarı sitede proton bakacam sağol abi
hocam sana şöyle diyeyim aracın parçalarını genellikle internetten sipariş ediyorsun ancak aracın gidişi yol tutuşu mükemmel ben gayet memnunum 115 Bg 125 Nm Tork a sahip öyle fazla sanayiye düşen bir araba değil senin tercihindir al sat yapacaksan bu araç olmaz ama bineceksen on numara araba tavsiye ederim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ulan hep geely falan bakıyordum artık sarı sitede proton bakacam sağol abi
araçla alakalı detay istersen özelden yaz anlatayım
 
Geçen ay bende 1.2 palio aldım. Benzin + LPG. Hidrolik direksiyon olduğu için, tam sağa veya tam sola kırdığımda araçta ki vibrasyon artıyor, titriyor araç. Rölanti falan çok dalgalanıyor. Sordum bir kaç kişiye, normal dediler. Eğer sende de böyle bir şey varsa, bi rölanti ayarına baktır.
 
Geçen ay bende 1.2 palio aldım. Benzin + LPG. Hidrolik direksiyon olduğu için, tam sağa veya tam sola kırdığımda araçta ki vibrasyon artıyor, titriyor araç. Rölanti falan çok dalgalanıyor. Sordum bir kaç kişiye, normal dediler. Eğer sende de böyle bir şey varsa, bi rölanti ayarına baktır.
kanka bendeki o şekilde değil vibrasyon yok sağ solda sade sola dönerken direkt yakıt kesiyor ve sabah çok geç çalışıyor boğularak falan yani öyle diyeyim
 
kanka teşekkür ederim japoncu ustalar baktı hepsi bir şey dedi 10 15k fiyat çıkarıyorlar hepsi de farklı bir şey diyor soruna ben anlamadım gitti bu işi o yüzden burada sizlere soruyorum :))
Yanlış yere soruyorsun Otomotiv Forumlarına yönel burası Bilişim forumu Cevap verenlerin Çoğunun ehliyeti olmayabilir :)
 
Merhaba
Proton Gen2 araç aldım araba motordan hasarlı idi 4 5 ay o şekilde yatmış motorunu topladım ancak arabanın benzinde bir problemi var sabah 6 7 veya daha fazla marşta çalışıyor ve sola ivmelenirken yakıt kesiyor araba sola dönerken iyice yavaşladıktan sonra yakıt geri geliyor enjektörleri söktüm bana göre zayıftı sizce sorun ne olabilir yardımcı olabilir misiniz?
bunu almakla hayatının hatasını yapmışsın hocam Allah kolaylık versin şimdiden
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mitsubishi ustası varsa ona götür aynı altyapı her usta değil gerçek olandan ama
Türkiye'de usta diye geçinenlerin yarısından fazlası gerçek usta değil ki zaten
 
Normal yazmıycaktımda bilen biri yazsın diye bekledim Neyse uzatmadan söyliyim :)
Direksiyon Pompa basınç Müşürü arızalı gibi gözüküyor normalde Pompa Aracın kayışına bağlıdır Direksiyon çevirirken Ekstra motordan güç alır müşür direksiyon çevirdiğini anlar ve devir yükseltir Rolantide oynama olmaz ama müşür arızalı ise devir düşer ve stop eder Sağ ve sol olmak üzere 2 tane müşür vardır Hangi tarafta sorun varsa onu kontrol et .
 
Normal yazmıycaktımda bilen biri yazsın diye bekledim Neyse uzatmadan söyliyim :)
Direksiyon Pompa basınç Müşürü arızalı gibi gözüküyor normalde Pompa Aracın kayışına bağlıdır Direksiyon çevirirken Ekstra motordan güç alır müşür direksiyon çevirdiğini anlar ve devir yükseltir Rolantide oynama olmaz ama müşür arızalı ise devir düşer ve stop eder Sağ ve sol olmak üzere 2 tane müşür vardır Hangi tarafta sorun varsa onu kontrol et .
Hocam çok güzel bilgi ancak konu sahibinin dediğine göre araç düşük süratlerde dönerken bu şekilde bir sorun oluşmuyorumuş. Buna rağmen yine de dediğiniz şekilde bir problem olabilir mi?
 
Yanlış yere soruyorsun Otomotiv Forumlarına yönel burası Bilişim forumu Cevap verenlerin Çoğunun ehliyeti olmayabilir :)
hocam otomotiv forumları neresi bilmiyorum ve burayı kullandığım için yazdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Normal yazmıycaktımda bilen biri yazsın diye bekledim Neyse uzatmadan söyliyim :)
Direksiyon Pompa basınç Müşürü arızalı gibi gözüküyor normalde Pompa Aracın kayışına bağlıdır Direksiyon çevirirken Ekstra motordan güç alır müşür direksiyon çevirdiğini anlar ve devir yükseltir Rolantide oynama olmaz ama müşür arızalı ise devir düşer ve stop eder Sağ ve sol olmak üzere 2 tane müşür vardır Hangi tarafta sorun varsa onu kontrol et .
hocam direksiyon çevirirken olmuyor sorun viraj alırken oluyor sabah zor çalışmasının nedeni de mi bu sizce?
 
hocam otomotiv forumları neresi bilmiyorum ve burayı kullandığım için yazdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


hocam direksiyon çevirirken olmuyor sorun viraj alırken oluyor sabah zor çalışmasının nedeni de mi bu sizce?
zor çalışması ısıtma bujisinden yapabilir enjektörden yapabilir bir çok sebebi var motorcuya göstermek lazım
 
zor çalışması ısıtma bujisinden yapabilir enjektörden yapabilir bir çok sebebi var motorcuya göstermek lazım
reis araba benzin lpg arabayı acil gaz konumunda çalıştırıyorum sorun yok anında alıyor ancak benzinde çok zor çalışıyor bende ya benzin enjektörü ya basınç regülatörü ya da benzin pompasından şüpheleniyorum ustaların hepsi bir şey diyor kafa çok karışıyor o yüzden pek de araştırmadan yaptırmak istemedim
 
Geri
Top